رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایران در دفاع از حقوق بشر سرآمد کشورهای جهان است

14:01 - 13 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۶۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: احمد شهید یا چشم ندارد یا نسبت به واقعیات ایران چشم برهم نهاده است چراکه اگر از واقعیات موجود گزارش می‌داد، ایران سرآمد کشورهای دنیا در زمینه آزادی، اخلاق‌مداری و بشردوستی می‌شد.

: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گزارش احمد شهید در مورد نقض حقوق بشر درایران را مغرضانه خواند و گفت: احمد شهید یا چشم ندارد یا نسبت به واقعیات ایران چشم برهم نهاده است چراکه اگر از واقعیات موجود گزارش می‌داد، ایران سرآمد کشورهای دنیا در زمینه آزادی، اخلاق‌مداری و بشردوستی می‌شد.

موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان، گزارش احمد شهید را مغرضانه، غیرعادلانه و غیرمنصفانه دانست و افزود: احمد شهید یا چشم ندارد یا نسبت به واقعیات ایران چشم برهم نهاده است چراکه با وجود کشته شدن مردم مظلوم در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و ... مواردی که در مورد ایران به عنوان نقض حقوق بشر متذکر شده بی‌اهمیت است و در مطابقت این گزارش با واقعیات، مغرضانه بودن مطالب مورد استناد وی غیرقابل‌انکار است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: احمد شهید از طریق معاندان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مورد وقایع ایران تحقیق کرده و بر پایه ادعای کذب آن‌ها اقدام به تنظیم گزارش می‌کند چراکه اگر احمد شهید از واقعیات موجود در ایران گزارش می‌داد، ایران سرآمد کشورهای دنیا در زمینه آزادی، اخلاق‌مداری و بشردوستی می‌شد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم در مورد استناد به آمار اعدام در ایران به عنوان یکی از عوامل نقض حقوق بشر در گزارش احمد شهید، اذعان کرد: احکام قضایی صادره در ایران مطابق با شرع اسلام صورت گرفته ضمن اینکه حکم قصاص در سایر کشورهای اسلامی نیز اجرا می‌شود ولی به این دلیل که سرسپرده استعمارگران غربی هستند بر آن‌ها ایرادی وارد نمی‌شود.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نهم در خصوص بزرگنمایی رسانه‌های بیگانه نسبت به اجرای احکام قضایی در ایران، خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به این دروغ‌پردازی‌ها که برای ایجاد نفاق در ایران توسط شبکه‌های معاند صورت گرفته، آگاه باشند چراکه آن‌ها از طریق ترفندهای مختلف تظاهر به میهن‌دوستی می‌کنند و برای تحقق اهداف دشمنان از هر ترفندی بهره می‌برند که این خود جای تامل دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *