رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری کلاهبردار میلیاردی پیش فروش آپارتمان

13:40 - 13 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۶۶۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فردی که با پیش فروش آپارتمان در غالب طرح ساختمانی 5 میلیارد ریال از 12 شهروند چهارمحالی کلاهبرداری کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

: جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فردی که با پیش فروش آپارتمان در غالب طرح ساختمانی 5 میلیارد ریال از 12 شهروند چهارمحالی کلاهبرداری کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ، سرهنگ ابراهیم رضایی اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری با پیش فروش آپارتمان در غالب طرح ساختمانی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی به شناسایی محل اختفای متهم اشاره کرد و اضافه کرد: در یک عملیات غافلگیرانه مأموران انتظامی موفق شدند متهم را بازداشت کرده و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

سرهنگ رضایی درباره اعترافات متهم خاطرنشان کرد: وی موفق شده بود با سوء استفاده از صداقت 12 نفر از شهروندان با پیش فروش صوری چند واحد آپارتمان 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کند که با اطلاع شهروندان و اقدام به موقع پلیس پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با صدور قرار روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به مردم توصیه کرد ، اگر قصد انجام معامله یا نقل و انتقال ملک یا املاکی را دارید از سازمان ها و ادرات مرتبط ، از قانونی و یا معتبر بودن مدارک و اسناد آن با خبر شده، سپس نسبت به خرید و فروش و نقل و انتقال ، اقدام کنید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *