برپایی مراسم عزاداری سالار شهیدان و روز دانش آموز، ساعت 9 صبح فردا در سراسر کشور

14:18 - 12 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۶۲۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل روابط عمومی امور بین الملل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه ویژه برنامه های عزاداری و تجمع تشکل‌های آموزشی و دانشجویی ساعت 9 صبح، فردا در سراسر کشور آغاز می شود، گفت: این برنامه تا اذان ظهر ادامه دارد.

: مدیر کل روابط عمومی امور بین الملل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه ویژه برنامه های عزاداری و تجمع تشکل‌های آموزشی و دانشجویی ساعت 9 صبح، فردا در سراسر کشور آغاز می شود، گفت: این برنامه تا اذان ظهر ادامه دارد.

سعید فلاح پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، در رابطه با مراسم 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و امسال مصادف با عاشورای حسینی شده است، اظهار کرد: در این روز 45 شهید گمنام از منطقه جنوب کشور بعد از نماز ظهر تشییع می‌شوند.

وی در ادامه افزود: بعد از مراسم تشییع شهدای گمنام، این رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به منطقه ‌های خود برای خاکسپاری فرستاده می‌شوند.

مدیر کل روابط عمومی اموربین الملل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با بیان این مطلب که امسال روز عاشورا و 13 آبان با هم تلاقی دارند، اذعان کرد: پس از انقلاب این اتفاق بی سابقه بوده است و این روز برای نسل جوان و دانش‌آموزان مفهوم ویژه ای خواهد داشت. در عاشورا یاران امام حسین (ع) در مقابل یزید ایستادند و فردا مردم ایران در مقابل لانه جاسوسی برای حمایت از اسلام و مظلومان کشورهای اسلامی حاضر شده، در مقابل مستکبران از جمله آمریکا و همه پیمانان این کشور که به مردم مسلمان دنیا ظلم می‌کنند، اعلام ایستادگی خواهند کرد.

فلاح پور با اشاره به اینکه ساعت شروع عزاداری و تجمع تشکل‌های آموزشی و دانشجویی ساعت 9 صبح، فردا دوشنبه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این برنامه تا اذان ظهر ادامه دارد و نماز ظهر به جماعت حجت الاسلام محسن قرائتی اقامه خواهد شد.

وی گفت: این مراسم در سراسر کشور در روز عاشورا اجرا می شود و مانند هر سال مردم تمام استان‌ها هم‌پای مردم تهران ایستادگی خود را برای حمایت از دین اسلام به دشمنان اسلام به نمایش خواهند گذاشت.
مدیر کل روابط عمومی امور بین الملل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از حضور 4 مداح سرشناس کشور در روز عاشورا در مقابل لانه جاسوسی خبر داد و اظهار کرد: با حضور سعید حدادیان، سید رضا هلالی، سلیم موذن زاده اردبیلی، حسین سازور برای عزاداری سرور سالار شهیدان در مقابل لانه جاسوسی محفل عزاداری برای شهدای حسینی برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *