مترو تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی رایگان است

15:56 - 11 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۵۹۳
خبرگزاری میزان:مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: خدمات رسانی مترو تهران به شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رایگان است.

:مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: خدمات رسانی مترو تهران به شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رایگان است.

به گزارش ، محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی همواره میان مردم ایران جایگاه ویژه ای داشته و تمام ایرانیان در این روز با حضور پرشور در مساجد، هیئات، تکایا و دسته های عزاداری ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان اعلام می کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به حضور عزاداران در مساجد، تکایا و هیئات و به تبع آن افزایش سفرهای درون شهری در این دو روز افزود: خدمات رسانی تمامی خطوط و ایستگاه های مترو در روزهای دوشنبه و سه شنبه رایگان است.

نایبی همچنین ضمن گرامیداشت روز 13 آبان با بیان اینکه مترو تهران در این روز آمادگی کامل برای انتقال راهپیمایان و عزاداران برای شرکت در مراسم این روز را دارد، تصریح کرد: در این روز قطارهای فوق العاده برای جابجایی سریعتر مسافران اعزام می شود.

همچنین مترو تهران از ششم آبان به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) مدت فعالیت قطارها را در تمام خطوط تا ساعت 24 تمدید کرد که این برنامه حرکت تا پنجشنبه 15 آبان ادامه خواهد داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *