دوره آشنایی با وظایف ضابطان در نیروی انتظامی شهرستان بهار

13:32 - 11 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۵۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان، دوره آشنایی با وظایف ضابطان در قانون آئین دادرسی کیفری جدید را در نیروی انتظامی شهرستان بهار برگزار کرد.


: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان، کلاس آشنایی با وظایف ضابطان در قانون آئین دادرسی کیفری جدید را در نیروی انتظامی شهرستان بهار برگزار کرد.

به گزارش ، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان در این کلاس با اشاره  به اثرات مثبت ناشی از اجرای قانون آئین دادرسی کیفری جدید، اظهارکرد:  این قانون نوآوری در رعایت تساوی سلاح‌ و حقوق دفاعی متهم است و توجه ظابطان به اجرای آن ضروری است.

جعفر شهبازی افزود: عدم رعایت شرایط عنوان شده در این قانون باعث می‌شود که ماموران خاطی به 3 ماه تا یک سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شوند.

وی تصریح کرد: احراز عنوان ضابط علاوه بر  مورد اعتماد بودن منوط به فراگیری مهارت‌های لازم با گذراندن دوره‌های آموزشی زیر نظر مرجع قضایی و اخذ کارت ویژه ضابطان است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان خاطر نشان کرد: سازمان قضایی در راستای اطلاع‌رسانی و پیشگیری از وقوع جرم آماده برگزاری کلاس‌های‌های توجیهی برای تشریح نوآوری‌ در قانون آئین دادرسی جدید است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *