خواستار اجرای مفاد واقعی منشور حقوق بشر هستیم

12:03 - 11 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۵۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو شورای مرکز دانشجویی حقوق بشر گفت: تاکنون منشور حقوق بشر به صورت شعارگونه از سوی جهان غرب مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین این مرکز خواستار اجرای مفاد واقعی منشور حقوق بشر است.

 عضو شورای مرکز دانشجویی حقوق بشر گفت: تاکنون منشور حقوق بشر به صورت شعارگونه از سوی جهان غرب مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین این مرکز خواستار اجرای مفاد واقعی منشور حقوق بشر است.

به گزارش خبرنگار حقوقی ، مهدی نورایی با اشاره به تاریخچه تصویب منشور حقوق بشر به ماده اول این منشور استناد کرد و افزود: در این ماده آمده که تمام ابنای بشر آزاد آفریده شده اند و در حرمت و حقوق با هم برابرند و این در حالی است که کشورهایی که خود این منشور را به تصویب رساندند از ناقضان اصلی آن هستند.

وی ادامه داد: تشکیل رژیم جعلی اشغالگر قدس، حمله اسرائیلی ها به مصر به دلیل استفاده آنها از ناوگان اسرائیل درکانال سوئز و توسعه حمله و اشغال بخش هایی از سوریه، لبنان و اردن توسط رژیم اشغالگر قدس، صدور مجوز حمله به عراق و افغانستان بعد از واقعه 11 سپتامبر و صدور قطعنامه هایی با بهانه ضد حقوق بشر علیه کشورهای آزادی خواه از جمله موارد نقض حقوق بشر از سوی کشورهای تصویب کننده منشور حقوق بشر است.

عضو شورای مرکز دانشجویی حقوق بشر تاکید کرد: مرکز دانشجویی حقوق بشر به دنبال تحقق مفاد واقعی منشور حقوق بشر بوده چرا که تاکنون این منشور تنها به صورت شعار گونه از سوی استعمار گران جهان غرب مورد استناد قرار گرفته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *