شهید کمانگر از پیشگامان مبارزه با ضد انقلاب بود

11:56 - 11 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۵۳۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر شهید کمانگر گفت:این شهید والامقام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با ضد انقلاب جزو پیشگامان بود و در این عرصه رشادت ها و فداکاری های بسیار زیادی داشت.

: فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر شهید کمانگر گفت:این شهید والامقام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با ضد انقلاب جزو پیشگامان بود و در این عرصه رشادت ها و فداکاری های بسیار زیادی داشت.

به گزارش گروه سیاسی ، پیکر این شهید که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود صبح امروز با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروی زمینی ارتش در ستاد نیروی زمینی تشییع شد.

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در حاشیه مراسم تشییع پیکر این شهید گفت: شهید کمانگری پیش از پیروزی انقلاب مروج فعالیت های دینی و مذهبی در پادگان ها بود و هدایت سربازان و افسران جوان را در این دوران به عهده گرفت.

وی افزود: این شهید والامقام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با ضد انقلاب جزو پیشگامان بود و در این عرصه رشادت ها و فداکاری های بسیار زیادی داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پس از اینکه در سال 63 دچار ضایعات نخاعی شد، این معلولیت او را به گوشه عزلت نکشاند و در این سالها از هدایت جوانان دست برنداشت و در شورای اسلامی شهر گرگان منشأ خدمات فراوانی بود.

امیرپوردستان افزود: فعالیت شهید کمانگری در ارتقای معیشت کارکنان در بنیاد تعاون نیز بسیار چشمگیر بود.

وی در پایان از همسر این شهید بزرگوار که در این سه دهه با عشق و علاقه وافر از همسرش پرستاری کرد قدردانی کرد.

جانباز شهید امیر سرتیپ محمدعلی کمانگری سحرگاه دیروز پس از تحمل سالها درد ناشی از مشکلات جسمی به درجه رفیع شهادت نائل شد و قرار است پیکر این شهید فردا همزمان با تاسوعای حسینی در شهرستان گرگان تشییع و خاکسپاری شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *