عزاداری کودکان کار و خیابان برای سالار شهیدان

11:46 - 11 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۵۳۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 گفت: مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مدیران شهری این منطقه در مدرسه کودکان کار و خیابان منطقه 20 برگزار شد.

: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 گفت: مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مدیران شهری این منطقه در مدرسه کودکان کار و خیابان منطقه 20 برگزار شد.

به گزارش ، برومند نامداری با اشاره به اینکه مدرسه کودکان کار و خیابان منطقه 20 اخیرا افتتاح شده است اظهار کرد: تمامی ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری در این مرکز آموزشی نیز به اجرا در می آید که در این زمینه و همزمان با ایام سوگواری امام حسین(ع)، مراسمی با عنوان «دختران زینبی، پسران حسینی» در مدرسه ایلیا برگزار شد و دوشادوش آنها برای سالار شهیدان عزاداری کردیم.

وی توجه به کودکان کار وخیابان را مهم برشمرد و ادامه داد: شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های مدیریت شهری است که فعالیت مددکار شهر در نقاط پرتردد و محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 20 است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 افزود: رسیدگی به افراد نیازمند و رفع نیازمندی های آنها در زمینه های مختلف از جمله روحی، روانی، مالی، تحصیلی و... از موارد مهمی است که ائمه اطهار (ع) و دین مبین اسلام همیشه بر آن تاکید داشته اند.
گفتنی است؛ در نخستین مدرسه ویژه کودکان کار و خیابان شهر تهران در منطقه 20، علاوه بر آموزش های تحصیلی، خدمات مشاوره ای، پزشکی و مددکاری به کودکان کار ارائه می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *