ناوشکن دماوند درمرحله آزمایش نهایی/ تحرکات نیروهای فرا منطقه‌ای را کنترل می‌کنیم

10:31 - 31 تير 1393
کد خبر: ۱۳۵۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرمانده نیروی دریایی با اشاره به تجهیز ناوگان شمال به ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند که در کلاس جماران طراحی و در مرحله آزمایش های نهایی است، گفت: این ناوشکن مجهز و پیشرفته به منطقه چهارم دریایی ارتش ملحق می شود.

: فرمانده نیروی دریایی با اشاره به تجهیز ناوگان شمال به ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند که در کلاس جماران طراحی و در مرحله آزمایش های نهایی است، گفت: این ناوشکن مجهز و پیشرفته به منطقه چهارم دریایی ارتش ملحق می شود.

به گزارش گروه سیاسی میزان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دو نوبت سخنرانی در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه چهارم نیروی دریایی با بیان این که فضای معنوی در نیروی دریایی حاکم است، اظهار کرد: فضای معنوی حاکم بر نیروی دریایی سبب قدرتمندی آن شده است.

وی در ادامه با بیان این سخن فرمانده معظم کل قوا که "اگر می‌خواهید زیر بار ظلم نروید باید قوی باشید" افزود: کشورمان در جنگ نرم قرار دارد و ما برای قوی بودن به 2 فاکتور که شامل آمادگی نیروهای مسلح در بُعد دفاعی و دوم مقابله با جنگ نرم است، نیاز داریم.

سیاری با بیان باید در جنگ نرم مواظب باشیم که سبک زندگی تغییر نکند، تصریح کرد: دشمن حرکت‌های خود را در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی انجام می‌دهد و اگر سبک زندگی ما تغییر کند دچار آسیب می‌شویم.

وی با بیان  اینکه زندگی ما باید ایرانی و اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که در جنگ سخت پیروز بودیم و امروز هم پیروز هستیم باید در مقابل جنگ نرم با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اسلامی پیروز باشیم و هیچ‌گاه زیر بار ظلم نرویم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با تأکید بر این که حضور ایران در دریاهای آزاد براساس مقرارت بین‌المللی افزایش می یابد، گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای 2800 کیلومتر مرز آبی است.

دریادار سیاری همچنین در جمع فرماندهان منطقه چهارم دریایی، با بیان این که معنویت رکن پیشرفت های نیروی دریایی به عنوان نیروی راهبردی است، اظهار کرد: نیروی دریایی شاهد پیشرفت های همه جانبه و چشمگیری است.

فرمانده نیروی دریایی با اشاره به تجهیز ناوگان شمال به ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند که در کلاس جماران طراحی و در مرحله آزمایش های نهایی است، گفت: این ناوشکن مجهز و پیشرفته به منطقه چهارم دریایی ارتش ملحق می شود.

دریادار سیاری همچنین با اشاره به حضور این نیرو در آب های آزاد، تصریح کرد: مأموریت مقابله با دزدان دریایی در آب های آزاد با اعزام ناوگروه ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به این که نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی، خود را سرباز ولایت می داند، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران در سطح آمادگی بسیار خوبی قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر حفظ امنیت در تمامی مناطق مرزی آبی کشور با تلاش سربازان ولایت در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تحرک های نیروهای فرامنطقه‌ای در آب های اطراف کشورمان به طور کامل رصد و کنترل می شود.

وی با اشاره به اهداف نیروی دریایی از حضور در دریاهای آزاد، تصریح کرد: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش به آب‌های آزاد برای تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در پهنه دریاها اجرا می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *