دستگیری عوامل مسمومیت شهروندان زاهدانی / تلاش دستگاه قضایی برای دستگیری قاتل معلم روستا

10:24 - 11 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۵۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: دادستان زاهدان از دستگیری دو تن از عوامل اصلی مسمومیت شهروندان زاهدانی خبرداد و گفت: تلاش دستگاه قضایی برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

: دادستان زاهدان از دستگیری دو تن از عوامل اصلی مسمومیت شهروندان زاهدانی خبرداد و گفت: تلاش دستگاه قضایی برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

محمد مرزیه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی میزان اظهارکرد: عده ای از افراد سودجو با شست و شوی بشکه های حاوی باقیمانده های نفت و گازوئیل و رها سازی آن به درون یکی از معابر فاضلاب در شمال شهر در حوالی یک منطقه مسکونی منجر به متصاعد شدن بوی آزار دهنده می شوند.

وی گفت: از طریق ترکیب آب های آلوده با آب داخل معابر فاضلاب ، 123 نفر از شهروندان از طریق استنشاق گاز متصاعد از این مواد دچار مسمومیت و روانه بیمارستان می شوند که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

دادستان زاهدان افزود: دستگاه قضایی بعد از اطلاع از این حادثه دو تن از دست اندرکاران این حادثه را شناسایی و دستگیر کرده است و به دنبال شناسایی دیگر متهمان این پرونده نیز هستیم و با قاطعیت به این موضوع رسیدگی کرده و متخلفان به تناسب جرمشان محاکمه می شوند.

مرزیه همچنین در خصوص دستگیری قاتل معلم روستای قصر قند نیز اظهارکرد: دستگاه قضایی همچنان به دنبال شناسایی قاتل رضا سرگزی معلم این روستا است که به محض شناسایی و دستگیری اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

براساس این گزارش چندی قبل رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با میزان اظهار کرده بود که بررسی های اولیه حکایت از ترور رضا سرگزی معلم روستا دارد و نشان می دهد که حادثه تروریستی اتفاق افتاده است.
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی همچنین گفته بود که دراین حادثه خصومت شخصی دخیل نبوده است و رد پای عوامل تروریستی دراین پرونده مشاهده می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *