بارندگی در جاده‌های 6 استان کشور/ لغزندگی ارتفاعات محور هراز و کندوان به دلیل بارش برف

10:07 - 11 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۵۰۸
خبرگزاری میزان: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش باران در جاده ها و محورهای مواصلاتی 6 استان کشور خبر داد و گفت: در ارتفاعات محورهای کندوان و هراز شاهد بارش برف هستیم.

: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش باران در جاده ها و محورهای مواصلاتی 6 استان کشور خبر داد و گفت: در ارتفاعات محورهای کندوان و هراز شاهد بارش برف هستیم.

سرهنگ محمدحسین حمیدی درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: باند شمالی آزاده راه کرج - قزوین محدوده کرج دارای ترافیک نیمه سنگین است، همچنین ارتفاعات محورهای کندوان و هراز برف در حال بارش است، همچنین محوهای بجنورد _ آشخانه، بجنورد-شیروان در استان خراسان شمالی و بیشتر استان‌های اردبیل، ایلام، البرز، خراسان رضوی، قم و زنجان شاهد باراش باران است.

وی با بیان اینکه محور قم به گرمسار در استان سمنان و قم به دلیل عملیات راه‌سازی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه سبک از آزاده راه قم-تهران و در ادامه از مسیر منتهی به پاکدشت- گرمسار و تردد وسایل نقلیه سنگین از محور قدیم قم-تهران انجام خواهد شد.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور  با اشاره به این مطلب که محور شمشک - دیزین در استان‌های البرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی  مسدود است، افزود: سایر جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *