وزارت امورخارجه ایران اقدام تروریستی در شهر هیت عراق را محکوم کرد

19:21 - 10 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۴۹۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریست های داعش در قتل عام افراد قبیله ابونمر در شهر هیت در استان الانبار عراق را به شدت محکوم کرد.

: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریست های داعش در قتل عام افراد قبیله ابونمر در شهر هیت در استان الانبار عراق را به شدت محکوم کرد.

به گزارش به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت عراق و خانواده های قربانیان این جنایت، اظهار داشت: استمرار فجایع ضد انسانی ازسوی تروریست های تکفیری علیه پیروان مذاهب، اقوام و اقلیتها در نقاط مختلف عراق و سوریه، نتیجه حمایت برخی کشورها از گروه های تروریستی و دلیلی بر بیهوده بودن ائتلاف ضد داعش است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ضرورت مقابله ریشه ای با تروریسم تکفیری، بر اهمیت کمک صادقانه و مسوولانه جامعه بین المللی به دولت و ملت عراق در جهت مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

افخم ابراز امیدواری کرد که در سایه تدبیر و مدیریت دولت عراق و وحدت و انسجام ملی در این کشور، شاهد پیروزی سریع ملت عراق بر پدیده شوم تروریسم باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *