یوسف کرمی در آستانه هدایت تیم ملی تکواندو

7:30 - 24 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۲۹۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
طبق شنیده‌ها یوسف کرمی جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیاست.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، رقابت های قهرمانی آسیا تکواندو اردیبهشت ماه سال آینده در مانیل فیلیپین برگزار می شود و فدراسیون تکواندو در نظر دارد تا یک مربی جوان برای هدایت این تیم انتخاب کند.

در روزهایی که سه تکواندو کار المپیکی کشورمان (فرزان عاشورزاده،مهدی خدابخشی و سجاد مردانی) تمرینات خود را زیر نظر بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی دنبال می کنند، فدراسیون تکواندو در نظر دارد تا یک مربی از دل رقابت های لیگ برای هدایت تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب کند.

گویا این فدراسیون برای انتخاب مربی جدید هم نظر مقانلو را پرسیده و تیم ب تکواندو نیز تحت نظر این مربی به کارش ادامه خواهد داد.

از یوسف کرمی ، نعمت الله خلیفه و فریبرز عسگری به عنوان گزینه های نهایی هدایت این تیم نامبرده می شود اما گویا شانس کرمی برای جلوس بر صندلی هدایت تیم ملی تکواندو بیش از سایرین است.

کرمی مربی جوانی است که امسال با تیم یاسین پیشرو قم نخستین تجربه خود در سمت مربی را تجربه کرد و عملکرد مناسبی هم داشت.

کرمی که گویا علاقه زیادی به هدایت این تیم در قهرمانی آسیا دارد این روزها هرگونه پیشنهادی از سوی فدراسیون را تکذیب می کند اما به نظر می رسد او مهمترین گزینه هدایت تیم ملی تکواندو است.

شنیده ها حاکی از این است که کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو بزودی به عنوان مربی این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا مانیل انتخاب خواهد شد.

باید دید آیا کرمی می تواند از این فرصت طلایی برای اثبات توانایی خود استفاده کند یا خیر؟
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *