تداوم نظارت بر واحدهای شالیکوبی/ شناسایی 22 واحد متخلف در گیلان

12:09 - 10 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۴۱۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: با توجه به اینکه شغل اصلی مردم گیلان کشاورزی است در اجرای سیاستهای استانی ، طرح نظارت بر عملکرد واحدهای شالیکوبی استان گیلان از ابتدای شهریور ماه (همزمان با برداشت محصول برنج ) در سراسر استان گیلان به اجرا در آمد.

: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: با توجه به اینکه شغل اصلی مردم گیلان کشاورزی است و در اجرای سیاستهای استانی ، طرح نظارت بر عملکرد واحدهای شالیکوبی استان گیلان از ابتدای شهریور ماه (همزمان با برداشت محصول برنج ) در سراسر استان گیلان به اجرا در آمد.


به گزارش رضا قشلاقی با بیان مطلب فوق ادامه داد:  نظر به موفق بودن طرح مذکور ورضایتمندی کشاورزان این طرح با حضور بازرسین صنعت ، معدن وتجارت – جهاد کشاورزی و اتحادیه شالیکوبان در معیت نمایندگان این مرجع ادامه دارد. در مهر ماه سال جاری نیز تیم بازرسی مشترک موفق به تشکیل 22 پرونده تخلف در این حوزه گردیده است .
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان  از رسیدگی به 1766 فقره در ماه مهر امسال خبر داد که تعداد 1510 فقره آن مربوط به حوزه کالا وخدمات و 185 فقره در بخش بهداشت ، دارو و درمان و دامپزشکی و تعداد 71 فقره نیز مربوط به پرونده های قاچاق کالا و ارز است که متخلفین مجموعا" به پرداخت بیش از 2 میلیارد و384میلیون جزای نقدی در حق دولت محکوم گردیدند.

قشلاقی در بخش پایانی اظهارات خود ، عمده تخلفات در حوزه کالا و خدمات، کم فروشی و گرانفروشی در بخش بهداشت دارو و درمان و دامپزشکی ، عدم رعایت موازین بهداشتی و در حوزه قاچاق نیز نگهداری و عرضه کالای قاچاق عنوان کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از رسیدگی به 1465 فقره پرونده تخلفاتی حوزه بهداشت خبر داد و گفت : با توجه به اهمیت موضوع سلامت جامعه ، با ارتقاء سطح همکاریها با بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی و برقراری گشتهای مشترک نظارتی طی 7 ماه گذشته از سال جاری تعداد 1474 فقره پرونده تخلف تشکیل و پس از مطرح شدن در شعبات این مرجع تعداد 1465 فقره آن منجر به صدور آراء قانونی گردید و متخلفین به پرداخت بیش از 2 میلیارد و 509 میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردیدند .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *