هیچ کمبودی در بازار نداریم/ کالاهای مورد نیاز هیئت‌ها در ماه محرم تامین شد

11:22 - 10 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۴۰۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای مورد نیاز هیئتهای مذهبی در ماه محرم خبر داد.

: سرپرست دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای مورد نیاز هیئتهای مذهبی در ماه محرم خبر داد.

به گزارش میزان، اصغر فغفوری با بیان این مطلب افزود: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و تکریم عزاداران حسینی، کارگروه تنظیم بازار همانند سنوات گذشته نسبت به تخصیص برنج، شکر، گوشن مرغ و گوشت قرمز جهت تامین بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها ، تکایا و هیئت‌های عزاداری با قیمتهای مناسب اقدام کرده است .

وی تصریح کرد: براین اساس سهمیه‌های استانی از طریق شرکتهای بازرگانی دولتی و پشتیبانی امور دام کشور در اختیار سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها قرار گرفته تا نسبت به توزیع در قالب درخواست متقاضیان اقدام شود.

فغفوری افزود: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی شرکت‌های مباشر یادشده، امکان تامین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *