آرنولد به دروغگویی متهم شد!

11:02 - 10 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۳۸۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: تنها پس از چند ماه که "آرنولد شوارتزنگر" بازیگر سینمای اکشن آمریکا و فرماندار سابق نیویورک خبر ساخت "نابودگر" جدید را رد کرد، حالا معلوم شده که این فیلم با بازی وی مراحل پایانی تولید را می گذراند.

: درسینمای هالیوودی هستند برخی از سینماگران که برای افزایش ثروت های خود از گفتن هر دروغی کوتاهی نمی کنند هر چند که بعداز مدت کوتاهی نادرست بودن گفته هایشان توسط خودشان رسانه ای می شود.

به گزارش تنها پس از چند ماه که "آرنولد شوارتزنگر" بازیگر سینمای اکشن آمریکا و فرماندار سابق نیویورک خبر ساخت " نابودگر " جدید را رد کرد، حالا معلوم شده که این فیلم با بازی وی مراحل پایانی تولید را می گذراند.

آرنولد چندی قبل با شوخی و کنایه درمورد بازی اش در مجموعه فیلم های "ترمیناتور" یا " نابودگر" گفته بود که به نظر وی مگان الیسن، تهیه کننده این فیلم ، حق ساخت "نابودگر 16" یا هر چیز دیگری را با هر نام دیگر دارد. نکته قابل تامل اینجاست که بازیگر نقش اول نابودگر در ادامه تاکید کرده بود:  فیلمنامه جدیدی در این باره از او  ندیدم و نظری درباره اش ندارم فعلا که برنامه ای برای تولید نیست.

این در حالی است که اخیرا مشخص شده فیلم "نابودگر5" تولید و قسمت هایی از آن نیز رسانه ای شده است. این مساله سبب ساز انتقاد شماری از رسانه های غربی شده است و آنها آرنولد را به واسطه دروغی که گفته مواخذه کرده اند.

نقش " سارا کانرز" را در "نابودگر 5" "امیلیا کلارک " بازی می کند. قرار است این فیلم ژوئیه سال آینده میلادی به نمایش درآید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *