شهدا ثابت کردند که زرق و برق دشمن کارساز نیست

11:00 - 10 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۳۸۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: شهدا سپاهیان اصلی انقلاب هستند و در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و حتی نظامی سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا نداریم.

: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: شهدا سپاهیان اصلی انقلاب هستند و در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و حتی نظامی سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا نداریم.

به گزارش گروه سیاسی ، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ع) در حاشیه مراسم تشییع پیکر 2 شهید گمنام در این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه در این 36 سال با پیروزی‌ها، مقاومت‌ها و شایستگی‌های کشورمان نشان داد این بود که زرق و برق دشمن کارساز نیست و این را شهدا ثابت کردند.

وی با بیان اینکه ما وامدار خون شهدا هستیم، گفت: یاران و سربازان پنهانی امام زمان (عج) همین شهدا هستند و ما در همه عرصه‌ها از جمله اقتصادی، علمی، فرهنگی و حتی نظامی سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا نداریم و شهدا سپاهیان اصلی انقلاب و اسلام هستند.

اسماعیلی تأکید کرد: اصلی‌ترین وظیفه ما این است که دنباله‌رو شهدا باشیم و بایستی از همه کج‌ سلیقگی‌ها و بداخلاقی‌ها چشم‌پوشی کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *