دستگاه قضایی بر پرونده مهدی هاشمی نظارت جدی داشته است

10:31 - 10 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۳۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: حمید رسایی بعد از خروج ازدادگاه انقلاب با بیان اینکه دستگاه قضایی بر پرونده مهدی هاشمی نظارت جدی داشته است، گفت: به منظور ارائه درخواست 110 نماینده مجلس مبنی بر علنی بودن دادگاه مهدی هاشمی به قاضی مقیسه در دادگاه انقلاب حضور یافتم.

: حمید رسایی بعد از خروج ازدادگاه انقلاب با بیان اینکه دستگاه قضایی بر پرونده مهدی هاشمی نظارت جدی داشته است، گفت: به منظور ارائه درخواست 110 نماینده مجلس مبنی بر علنی بودن دادگاه مهدی هاشمی به قاضی مقیسه در دادگاه انقلاب حضور یافتم.
به گزارش خبرنگار حقوقی میزان حمید رسایی  نماینده مجلس شورای اسلامی صبح امروز بعد از خروج از دادگاه انقلاب  و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس به طور جدی روند دادگاه مهدی هاشمی را بررسی می کند،  گفت: فشارها برخی از دستگاه ها در خصوص این پرونده وجود داشته و شواهد و قراین نیز حاکی از این ادعاست. ضمن اینکه از سوی برخی دستگاه ها ممکن است تحت تاثیر این فشارها، تحرکاتی صورت گیرد.
رسایی یادآور شد: کمیته ای در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده که موظف به نظارت بر روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی است. ضمن اینکه تحرکاتی که ناشی از فشار بر دستگاه های ذیربط صورت گیرد را نیز بررسی می کند.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص درخواست مناظره تلویزیونی از سوی وکلای مدافع مهدی هاشمی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من در این خصوص اعلام آمادگی می کنم ولی باید در این مناظره مهدی هاشمی حضور داشته باشد چرا که وکلای وی برای بازار گرمی و کسب حق الوکاله بیشتر به طرح این موضوع پرداختند. بنابراین تمایلی به ایجاد بهانه برای افزایش دستمزد وکلای مهدی هاشمی را ندارد.
رسایی در پایان یادآور شد: قاضی پرونده مهدی هاشمی تاکنون فعالیت خود را بدرستی انجام داده و دستگاه قضایی در این خصوص جدی نظارت داشته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *