بازدید معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور از زندان کرمانشاه

9:19 - 10 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۳۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور عصر دیروز از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کرد.

: معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور عصر دیروز از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش ، مرتضی بختیاری عصر دیروز در بازدید از زندان مرکزی کرمانشاه با حضور در بخش های مختلف زندان از جمله کارگاه‌های تولیدی و آموزشی، مراکزمشاوره بزرگسالان و جوانان، بازداشتگاه سلامت و سایر اماکن از نحوه اجرای فعالیت های فرهنگی،تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی مددجویان آگاهی یافت.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور و همراهان در این بازدید که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، از نزدیک با زندانیان دیدار و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

مرتضی بختیاری که در گذشته مسئولیت سازمان زندان های کشور و همچنین وزارت دادگستری را بر عهده داشته است با بیان سختی و مشقات شغل زندانبانی، فعالیت‌های انجام شده در زندان مرکزی کرمانشاه را مطلوب ارزیابی و از مدیرکل زندان‌های استان، مدیر زندان و کارکنان این بخش قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به آثار و برکات انس و هم‌نشینی با قرآن کریم این معجزه الهی را عامل اصلی نجات انسان از بسیاری گرفتاری‌ها دانست و با ذکر خاطره‌ای حفظ قرآن کریم از سوی دو محکوم به قصاص را باعث گذشت اولیای دم و رهایی محکومان از چوبه دار بیان کرد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به ایام ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر را هدف اصلی قیام کربلا خواند و اشاعه فرهنگ اسلامی و نماز را به عنوان رکن اصلی برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ها مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه نیز در این بازدید به بیان گزارشی از مهم‌ترین اقدامات تامینی و تربیتی زندان‌های استان را تبیین و از حضور مسئولان قضایی در زندان کرمانشاه به منظور بازدید از فعالیت ها تقدیر کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *