رضا رویگری و چنگیر جلیلوند در پشت صحنه مسابقه بازیگری+عکس

14:43 - 09 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۳۲۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: حسین مسافر آستانه مهمان مسابقه بزرگ بازیگری شبکه نمایش شد و از مراحله تست بازیگری بازدید و با داوران ستاره بیست گفت و گو کرد.

: حسین مسافر آستانه مهمان مسابقه بزرگ بازیگری شبکه نمایش شد و از مراحله تست بازیگری بازدید و با داوران ستاره بیست گفت و گو کرد.


به گزارش حسین مسافر آستانه در پشت صحنه مسابقه ستاره بیست حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از مراحل داوری این مسابقه گفت: این کار بسیار حرکت ارزنده ای است که صدا و سیما آن را به انجام می رساند و امیدوارم در سال های بعدی نیز این حرکت تداوم داشته باشد.


مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری خاطر نشان کرد: این برنامه ضمن اینکه استعدادیابی خوب و درستی انجام می دهد. عموم و اقشار مختلفی که شاید خارج از این برنامه هرگز در بوته آزمایش قرار نگیرند، فرصت پیدا می کند استعدادهای هنری خود را به قضاوت اهل تخصص بگذارد.
وی افزود: یکی از مهمترین دستاورد فعالیت های هنری ایجاد سرگرمی سالم است حتی اگر هیچ نکته مفید آموزشی درآن نباشد اما تفاوت این برنامه با شناختی که من دارم اینست که نکات آموزشی، تخصصی و آموزشی اخلاقی خوبی مد نظر دست اندر کاران و تولید کنندگان است که اینها هر کدام به نوبه خودش بسیار مفید و با اهمیت هستند.


مرحله دوم مسابقه بزرگ بازیگری "ستاره بیست" به تهیه کنندگی رامین نواب پور از 30 مهر آغاز شد و 6 هزار نفر پذیرفته شده مرحله اول در این بخش مورد داوری شدند. بیژن بنفشه خواه اجرای مسابقه بازیگری شبکه نمایش را برعهده دارد و هنرمندانی چون: محمود عزیزی، هایده حائری، نسرین مقانلو، چنگیز جلیلوند، فاطمه کوثری، رامسین کبریتی، رضا رویگری و پژمان بازغی داوران مسابقه بازیگری ستاره بیست هستند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مسابقه ستاره بیست به آدرس www.SETAREH20.COM مراجعه کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *