تراکتورسازی را جادو کرده اند؟

16:43 - 20 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۰۹۶
تراکتورسازی را جادو کرده اند. این شایعه و البته خرافه ای است که این روزها دور و بر تیم تبریزی شنیده می شود. شایعه ای که بیش از ارتباط به واقعیت به خرافه پرستی و البته سودجویی بعضی از دور و برهای فوتبال بازی می گردد. کسانی که ادعای جادوگری دارند برای اخاذی از تیم های فوتبالی.
 به گزارش گروه فضای مجازی ، تراکتورسازی را جادو کرده اند. این شایعه  و البته خرافه ای است که این روزها دور و بر تیم تبریزی شنیده می شود. شایعه ای که بیش از ارتباط به واقعیت به خرافه پرستی و البته سودجویی بعضی از دور و برهای فوتبال بازی می گردد. کسانی که ادعای جادوگری دارند برای اخاذی از تیم های فوتبالی.

بر اساس این شایعه مطرح شده برخی هواداران نزدیک به تیم می گویند که تراکتورسازی جادو شده و توپ های بازیکنان گل نمی شود. شایعاتی که معمولا دور وبر تیم هایی با سرمربیگری امیرقلعه نویی شنیده نمی شود.

هر چند امیرقلعه نویی سرمربی بسیار سرشناسی است و شایعه هایی هم همیشه در موردش وجود داشته اما در این زمینه کمتر کسی می تواند سوابق جادوگری و اتفاقاتی از این دست را در تیم قلعه نویی پیدا کند. با این همه گل نشدن توپ های تراکتورسازی و شکست های عجیب شان سبب شده شایعه ای در تیم منتشر شود که تراکتورسازی طلسم شده.

پیش از این و در مورد تیم های علی دایی اخباری از این دست شنیده می شد. سرمربی فعلی صبای قم هم درآن دوره تا قم برای دیدار با یکی از علما می رفت تا مشکل اش را حل کند. شایعاتی هم همیشه در مورد سایپا وجود داشته . اما هیچ کدام از این مسائل تا به حال ثابت نشده اند. شایعات شنیده می شوند و مسوولان پولهایشان را پرداحت می کنند که طلسم و سحر را از بین ببرند.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *