رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماجرای نامه معاون دادستان به بانک مسکن چه بود؟

16:20 - 20 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۰۷۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
احمدپور در ارتباط با جلسه‌ای که با تورگ معاون دادستان در خصوص چگونگی واریز 67 میلیارد تومان به حساب بانک مرکزی توضیحاتی ارائه کرد.
قضیه نامه معاون دادستان به بانک مسکن چه بود؟به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، احمدی پور وکیل بانک مسکن در بیست و پنجمین جلسه دادگاه متهم نفتی اظهار کرد: آقای تورگ جلسه ای را در تاریخ 27/10/94 با ما برگزار کرد و در آن جلسه در مورد چگونگی واریز 67 میلیارد تومان به حساب بانک مسکن سوال شد و بنده مدارک و مستندات لازم را ارائه دادم.

وی ادامه داد: زنجانی طی یک فقره نامه پیشنهاد می کند که کلیه بدهی را به حساب بانک مسکن واریز کند و طی آن وثایق ( الف ر) به نام زنجانی منتقل شود و بعد تسویه حساب ( الف ر) صادر شود.

وقتی تورگ از ماجرا باخبر شد نامه ای با این مضمون به بانک نوشت که در خصوص پرداخت 67 میلیارد تومان از سوی بابک زنجانی بابت کلیه اموال بدهی ( الف ر) مقرر است دستور فرمایید در اسرع وقت کلیه اموال عینا به شرکت اس تی تی بنکرز منتقل و واگذار گردد تا پس از قیمت گذاری توسط کارشناسان به عنوان رد مال از بابک زنجانی محاسبه شود.

وکیل بانک مسکن گفت: وجوه ارزی که بانک مسکن در FIIB واریز کرده بود بنا به اعلام زنجانی و دستور وی مبلغ 65 میلیون و 500 هزار یورو وجوه بانک مسکن را از طریق کلاهبرداری تصاحب کرده است و دراین مورد تقاضای ضرر و زیان و رد مال کرده ام.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *