رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقاضای اشد مجازات را برای هر سه متهم پرونده دارم

15:17 - 20 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۰۳۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
نجفی گفت: جمع شدن سه نفر کنار یکدیگر و وقوع اقدام مجرمانه شبکه‌ای بودن جرم را می رساند و با توجه به اینکه تاکنون اقدامی برای اثبات حسن نیت نشده است تقاضای مجازات اشد برای هر سه متهم در این پرونده را داریم.
تقاضای اشد مجازات را برای هر سه متهم پرونده دارمبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، نجفی نماینده دادستان در بیست و پنجمین جلسه دادگاه متهم نفتی اظهار کرد: زنجانی در تاریخ 20/11/92 اعلام کرده که 1 هزار و 150 میلیون یورو بار تحویل شمس داده شده است و کلیه محموله های نفتی به شمس تحویل داده شده است این در حالی است که وی ادعا می کند این طور نبوده است.

وی ادامه داد: شمس ادعا کرده که 402 میلیون دلار وجوه حاصل از فروش محموله را به زنجانی تسلیم کرده و مابقی را تملک کرده و ادعا می کند که فال ورشکست شده است که این قضیه ربطی به شرکت نفت ندارد.

نماینده دادستان گفت: 49 درصد سهام اونوایر به نام شمس بوده و در مورد بقیه سهام نیز وکالت بلاعزل از سهامدار ترکی داشته است.
نجفی تصریح کرد: طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب سال 92 جمع شدن سه نفر کنار یکدیگر و وقوع اقدام مجرمانه شبکه ای بودن جرم را می رساند.

نماینده دادستان در پایان خاطر نشان کرد: طی جلساتی که در وزارت نفت و مجلس برگزار شد و تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفت تاکنون زنجانی اقدامی برای اثبات حسن نیت انجام نداده است لذا تقاضای مجازات اشد برای هر سه متهم در این پرونده را داریم.



 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *