رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش تعداد هیات‌های بدوی رسیدگی به جرائم پزشکی در کشور

13:59 - 08 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۲۷۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی از افزایش تعداد هیات‌های بدوی در سطح کشور خبر داد و گفت: در این خصوص آئین نامه‌ای تهیه و تدوین شده که در انتظار تصویب شورای عالی نظام پزشکی است.

: قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی از افزایش تعداد هیات‌های بدوی در سطح کشور خبر داد و گفت: در این خصوص آئین نامه‌ای تهیه و تدوین شده که در انتظار تصویب شورای عالی نظام پزشکی است.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره گسترش هیات‌های بدوی در سطح کشور اظهار کرد: بیش از 200 دادسرا، 200 هیات بدوی و حدود 45 هیات تجدید نظر در کشور وجود دارد. البته نظام پزشکی در تلاش است تا هیات‌های بدوی را در سطح کشور گسترش دهد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که آئین نامه‌ای نیز در این زمینه تهیه و تدوین شده است، گفت: این آیین نامه در انتظار تصویب شورای عالی نظام پزشکی است تا براساس آن شهرستان‌هایی که بیشترین پرونده را دارا هستند، یک هیات بدوی در سطح استان یا شورای تجدید نظر دوم  راه‌اندازی کنند.

قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در خاتمه تصریح کرد: گسترش هیات‌های بدوی در سطح کشور برای افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در سطح استان‌ها صورت می گیرد تا پرونده‌های دعاوی پزشکی سریع تر به نتیجه برسد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *