آیا این بازیگر زن توسط دخترش به قتل رسیده؟+عکس

11:51 - 08 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۲۵۲
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: در شهریورماه گذشته خبری مبنی بر مرگ "جوآن ریورز" کمدین زن سینمای هالیوود در سن 81 سالگی منتشر شد. خبر در ابتدا عادی بود ولی اینک پس از چند ماه حدسهای تازه ای درباره علت مرگ زده می شود.

: در شهریورماه گذشته خبری مبنی بر مرگ "جوآن ریورز" کمدین زن سینمای هالیوود در سن 81 سالگی منتشر شد.

خبر در ابتدا عادی بود ولی اینک پس از چند ماه حدسهای تازه ای درباره علت مرگ زده می شود.


به گزارش به نقل از تارنمای فرانسوی زبان "پور پوپل"، "ملیسا ریورز" دختر این بازیگر کمدی سینمای هالیوود اعلام کرد که مادرش به طور طبیعی نمرده است و شاید مقامات بیمارستان نیویورک بر اثر کوتاهی در درمان وی باعث مرگ او شده اند!

اما نکته ای که شبهه انگیز نشان داد این است که دختر کمدین آمریکایی با مرگ مادرش می توانست به 110 میلیون دلار ثروت دست پیدا کند و شاید این ثروت زمینه مناسبی برای قتل هم باشد.

هر چند وی به دادگاه علیه مقامات بیمارستانی در نیویورک شکایت و آنها را متهم به کوتاهی در درمان مادرش کرده است ولی بررسی شکایت و پرونده برای علت اصلی مرگ و یا دسیسه های پنهانی که همواره در میان دست اندرکاران سینمای هالیودی وجود دارد ادامه دارد.

کارآگاهان جنایی در تلاشند تا مشخص کنند علت اصلی مرگ چه بوده است و چه شخص یا اشخاصی در مرگ این بازیگر نقش داشته اند؟ طبیعی است که نتیجه پرونده هرچه باشد احتمالا در سالهای آینده زمینه ای خواهد شد برای ساخت اثر در سینمای هالیوود.

جوآن ریورز


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *