رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تیپ مهران غفوریان در جشنواره فجر+عکس/کمربند انفجاری در کیف لوازم آرایش/بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

19:29 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۱۳۴
فرش‌های ۱۰۰ ساله ایران به آمریکا رفت، توضیح حیدری درباره عکس پرحاشیه همسرش، عکسی که کمر طاغوت را شکست، کفاشیان مقصر اصلی عقب ماندگی‌های فوتبال ایران است و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش  رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی میزان در نظر دارد هر روزه اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جمع آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر نماید. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست .


فرش‌های ۱۰۰ ساله ایران به آمریکا رفت

به گزارش تسنیم، بعد از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها علیه ایران، اولین محموله از فرش ایرانی راه خود را به سوی بازار آمریکا در لس آنجلس باز کرد.بر اساس گزارشی که روزنامه لس آنجلس تایمز منتشر کرده، این محموله هفته گذشته از گمرک آمریکا ترخیص شده و به سال ها انتظار تجار فرش در آمریکا برای معامله فرش ایرانی پایان داده است.الکس حلمی، مالک فروشگاه داموکا، در وستوود که فرش های ایرانی می فروشد گفت: «می خواستم گریه کنم.» وی کارمندانش را جمع کرده و به آنها گفته برای تحویل محموله که شامل 40 تخته فرش دستباف نفیس ایرانی است، با ماشین به فرودگاه بین المللی لس آنجلس بروند.حلمی افزود، وی دهه هاست فرش ایرانی می فروشد، اما این محموله از آن جهت اهمیت دارد که اولین محموله ای است که بعد از تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در سال 2010، مستقیما از ایران به آمریکا صادر می شود.محموله ای که به دست آقای حلمی رسیده، شامل 13 تخته فرش بزرگ است که برخی از آنها بیش از 100 سال عمر دارند.وی افزود: اکثر این فرش ها از ابریشم خالص بافته شده اند، اما برخی از آنها هم ترکیبی از ابریشم و نخ با روکش طلا هستند.

عکس/ تیپ مهران غفوریان در جشنواره فجر

تیپ مهران غفوریان در جشنواره فجر+عکس/کمربند انفجاری در کیف لوازم آرایش/بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

توضیح حیدری درباره عکس پرحاشیه همسرش

خبرآنلاین نوشت: سپهر حیدری در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و ذوب آهن از سفر خانوادگی اش به شهر بارسلون و تماشای بازی بارسلونا سخن گفت.سپهر حیدری که به عنوان کارشناس فنی بازی پرسپولیس و ذوب آهن به برنامه فوتبال برتر رفته بود ، در بین دو نیمه این بازی از سفر خانوادگی اش به بارسلون سخن گفت. او گفت:« بازی بارسلونا را از نزدیک و در ورزشگاه دیدیم. همسرم در آن بازی لباس مسی پوشید و به ورزشگاه رفتیم. او قهرمان تکواندوی کشور است اما الان مدرک c مربیگری دارد و خیلی به من کمک می کند. برای مان خیلی جالب بود که در آن بازی بارسا کلی گل زده بود و تماشاگران تشویق می کردند.» بحث از جایی به بارسلونا رسید که پیمان یوسفی تصمیم گرفت درباره نتیجه بازی همزمان بارسلونا و لوانته سخن بگوید.

عکسی که کمر طاغوت را شکست

دیدار همافران با امام خمینی و انتشار تصویر آن در صفحه نخست روزنامه کیهان ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ را شاید بتوان میخ آخر بر تابوت رژیم طاغوت دانست، بختیار تلاش داشت تا این تصویر را انکار کرده و آن را مونتاژ قلمداد کند.

تیپ مهران غفوریان در جشنواره فجر+عکس/کمربند انفجاری در کیف لوازم آرایش/بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

کفاشیان مقصر اصلی عقب ماندگی‌های فوتبال ایران است

به گزارش خانه ملت ، یوناتن بت‌کلیا با اشاره به آخرین اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال و تهدید وزارت ورزش به نبرد در انتخاب رئیس جدید فدراسیون، گفت: آقای کفاشیان برای فوتبال ایران تمام شده است در حالی که حضور وی در فدراسیون فوتبال تاکنون موفقیت‌های این ورزش پرطرفدار را در عرصه‌های جهانی به دنبال نداشته است و فوتبال ایران روز به روز پس‌رفت کرده است چراکه کفاشیان از خانواده فوتبال نیست و در این عرصه هیچ رزومه‌ای ندارد.نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران در تمام سال‌هایی تکیه کفاشیان بر مسند فدراسیون فوتبال بود حتی یک پله هم در عرصه جهانی فوتبال رشد نداشته و حیثیت فوتبال و مردم ایران زیرسوال رفته است و حتی استادیوم‌های ورزشی در یکی دو سال خیر با کاهش تماشاگر رو به رو بوده‌اند.

وی با تاکید براینکه عملکرد کفاشیان در این فدراسیون به‌هیچ‌عنوان قابل قبول نیست و متاسفانه وی به فوتبال میهنش عرق و تعصب ندارد، اضافه کرد: رئیس فدراسیون فوتبال با عملکرد خود باعث فراری شدن بسیاری از بازیکنان از کشور شده و فضای اخلاقی و میهن‌پرستی در بین فوتبالی‌ها در زمان ریاست وی بر مستند فدراسیون فوتبال کاهش چشمگیری پیدا کرده است.بت‌کلیا با بیان اینکه حسرت چندین 10ساله برای حضور در المپیک هنوز با مردم ایران است، تصریح کرد: مقصر اصلی همه این عقب‌ماندگی‌ها شخص آقای کفاشیان است و اقدامات وزرات ورزش برای مقابله با زیادی‌خواهی این دست از مدیران جای تشکر دارد.وی تصریح کرد: یک رئیس فدراسیون بی‌کفایت باید خودش از مسندش خداحافظی کند اما متاسفانه آقای کفاشیان چنین کاری را نمی‌کنند و امروز علاوه بر موضع‌گیری‌های مداوم در مقابل وزارت ورزش، رفتارهای رسانه‌ای مملو از حاشیه از خود نشان می‌دهد.

آلودگی هوا در اهواز به 9 برابر حدمجاز رسید

به گزارش ایرنا، سیروس کریمی گفت: میزان گرد و غبار در ساعت 15 امروز در اهواز به یک هزار و 411 میکروگرم بر مترمکعب و ماهشهر به 276 میکروگرم بر مترمکعب رسید. رئیس اداره پایش حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: غلظت گرد و غبار در اهواز به 9 برابر حد مجاز رسید.

وی افزود: در ساعت 16 امروز نیز میزان گرد و غبار در اهواز به یک هزار و 165 میکروگرم بر مترمکعب رسیده است.پیش از این در هشتم بهمن گرد و غبار شدید تعدادی از شهرهای استان را فراگرفته بود که باعث شد آلودگی هوا در اهواز به بیش از 30 برابر حدمجاز برسد و دید افقی در بستان و سوسنگرد به 50 متر کاهش یافت.گرد و غبار در حالی مرکز استان را فراگرفته که هواشناسی خوزستان از امروز برای ایستگاه های شمالی و ارتفاعات شرقی استان، آسمان نیمه ابری تا ابری و بارندگی و رگبار پیش بینی کرده بود.

اعلام آمادگی امارات برای اعزام نیروی زمینی به سوریه

انور قرقاش، وزیر دولت امارات متحده عربی در امور خارجی، یکشنبه هفتم فوریه/ ۱۸ بهمن به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت کشورش «برای مقابله با داعش» آماده است تا نیروی زمینی ارتش خود را به سوریه اعزام کند.پیشتر نیز عربستان سعودی اعلام کرده بود که برای اعزام نیروی زمینی خود به سوریه «در صورت توافق آمریکا» آماده است.ژنرال احمد عسیری، سخنگوی ارتش عربستان سعودی، پنجشنبه چهارم فوریه/ ۱۵ بهمن گفت اگر ائتلاف جهانی ضد داعش به ‌رهبری آمریکا موافق باشد عربستان سعودی حاضر است نیروی زمینی خود را وارد سوریه کند. ایالات متحده آمریکا از این پیشنهاد عربستان استقبال کرد.

عکس/ پل عابر پیاده مدرن در چین

عکسی زیبا از پل عابر پیاده مدرن در کشور چین را می بینید.

تیپ مهران غفوریان در جشنواره فجر+عکس/کمربند انفجاری در کیف لوازم آرایش/بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

عکس یادگاری حسین سلیمانی، امیرمحمد متقیان و محمدحسین حدادیان در هیئت عزاداری را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری فارس: حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از خودش در کنار محمدحسین حدادیان و امیرمحمد متقیان در هیئت عزاداری نوشت:

بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

دیشب، نطلبیده، طلبید مارو... صاحب پرچم.

کلا تو زندگیم تا الان هرجا گیر کردم اول از خانم فاطمه زهرا مدد خواستم. انقد این فضای مجازی روشنفکرِ مجازیمون کرده که بعضی وقتا یادمون میره افتخار کنیم به بچه مسلمون بودنمون، به پای روضه نشستنامون، به چشم انتظاری محرم و سینه زنی هامون.

میگردیم جمله های روشنفکری پیدا کنیم، شعرای خفن پیدا کنیم، کپی کنیم، بگذاریم و لایک بگیریم وبگیم آره، اینجوری شد که ما مولانا و خیام و ویلدورانت و گاندی رو بیشتر از خودشون شناختیم.

اما من دوست دارم بنویسم و عکس بذارم و افتخار کنم به ایرانی بودن و مسلمون بودن و زیر پرچم خانم فاطمه زهرا سینه زدنم.

مراسم سینه زنی محمدحسین رفیق قدیمی حالمون رو خوب کرد.

ممنون از امیرمحمد نازنین

تیپ مهران غفوریان در جشنواره فجر+عکس/کمربند انفجاری در کیف لوازم آرایش/بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

تفریح لوکس در بیابان‌های امارات+عکس

مشرق: شکار با شاهین یکی از تفریحات لوکس و منحصر بفرد در امارات متحده عربی است که با استفاده از پرندگان شکاری برگزار می شود که بیش از 100 هزار دلار قیمت دارند.

تیپ مهران غفوریان در جشنواره فجر+عکس/کمربند انفجاری در کیف لوازم آرایش/بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

تیپ مهران غفوریان در جشنواره فجر+عکس/کمربند انفجاری در کیف لوازم آرایش/بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

عکس/ شادی «اون» از پرتاب موفق ماهواره

شادی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون بعد از پرتاب ماهواره این کشور به فضا.

تیپ مهران غفوریان در جشنواره فجر+عکس/کمربند انفجاری در کیف لوازم آرایش/بازیگر و مجری جوان در هیات حدادیان +عکس

کمربند انفجاری در کیف لوازم آرایش

به گزارش العالم، روزنامه سعودی المدینه درگزارش خود آورده است: پیوستن زنان به گروههای تندرو – با وجود کاسته شدن از شمار آنها- همچنان یک شوک روانی دردناک در محافل اجتماعی عربستان به شمار می رود.این روزنامه افزود: در آخرین مورد، وزارت کشور عربستان فاش کرد فهد فلاح الحربی از افراد تحت تعقیب از عبیر الحربی همسرش برای انتقال کمربند انفجاری استفاده کرد که التوجیری با آن کمربند خودش را در مسجد نیروهای ویژه در منطقه عسیر منفجر کرد.

روزنامه المدینه نوشت: حال این سوال مطرح است که اگر این موارد تکرار شود و یک زن با همسر یا برادرش همدست شده و به جای کیف لوازم آرایش یا در داخل آن یا زیر کفش هایش در داخل خودرو یا زیر لباس هایش کمربند انفجاری یا نارنجکی را حمل کند، چه خواهد شد؟به نوشته المدینه، تروریست ها سیاستی ماکیاولیستی دارند که براساس آن، وسیله هدف را توجیه می کند لذا زنان در اینجا صرفا ابزاری برای رسیدن تروریستها به مقاصد خرابکارانه خودشان هستند. باید در نظر داشت که نیروهای امنیتی در مراکز ایست و بازرسی با زنان به خاطر رعایت شئونات با احترام و بدون شک و تردید برخورد می کنند؛ حتی اگر هدف بازرسی به منظور حفظ امنیت و ثبات داخلی باشد.این روزنامه سپس به موارد پیوستن زنان عربستانی به گروههای تروریست از جمله القاعده پرداخت و به عنوان مثال، به سفر دو زن عربستانی با کودکان خود به یمن با پیمودن بیش از 1500 کیلومتر برای پیوستن به شبکه القاعده در جزیره العرب اشاره کرد و از شستشوی مغزی این زنان توسط گروههای تندرو و سوء استفاده از احساسات دینی آنها سخن گفت.این روزنامه همچنین داستان دو زن عربستانی به نام های هیله القصیر مشهور به "ام الرباب" و وفاء الشهری مشهور به "ام هاجر" دوست هیله القصیر را روایت کرد که چگونه هیله القصیر -همسر محمد الوکیل که در درگیری با نیروهای امنیتی سعودی کشته شد- به جمع آوری پول برای شبکه القاعده در یمن به بهانه ساخت مساجد و یتیم خانه و پناه دادن عناصر تحت تعقیب می پرداخت.روزنامه المدینه درباره ام هاجر نیز نوشت که همسر اولش عبدالرحمن الغامدی در درگیری با نیروهای امنیتی در طائف کشته شد و از او یک دختر چهارساله داشت و سپس با سعید الشهری یکی از بارزترین عناصر تحت تعقیب سعودی ازدواج کرد و سپس از طریق مرز به یمن رفت.

این روزنامه سپس به سخنان محمد بن فیصل ابوساق عضو مجلس شورای سعودی اشاره کرد که در آن به تشریح علل جذب زنان عربستانی در گروههای تروریست پرداخت و گفت: ویژگی زنان و قدرت آنها برای پنهان شدن و پیچیدگی شخصیت آنها شاخصه ای است که باعث می شود تا عناصر تروریستی از آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده و به محض پایان ماموریت این زنان، آنها را قربانی کنند. زنان فعال در زمینه تروریستی و عملیاتهای سری تنها یک واسطه هستند که تروریست ها از آنها استفاده می کنند



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *