آیت‌الله مجتهدشبستری: درباره دبیرکلی جامعه روحانیت با بنده صحبت شده است

15:33 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۲۱۲
خبرگزاری میزان: عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز از رایزنی اعضای این تشکل با وی برای پذیرفتن جانشینی آیت الله مهدوی کنی خبر داد و گفت: تصمیم نهایی در این خصوص به زودی ( احتمالا در هفته جاری) از سوی اعضای جامعه گرفته خواهد شد.

: عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز از رایزنی اعضای این تشکل با وی برای پذیرفتن جانشینی آیت الله مهدوی کنی خبر داد و گفت: تصمیم نهایی در این خصوص به زودی ( احتمالا در هفته جاری) از سوی اعضای جامعه گرفته خواهد شد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان در پاسخ به این پرسش که خبرهایی درباره رایزنی برخی اعضای جامعه روحانیت با جنابعالی برای دبیرکلی این تشکل روحانی مطرح شده است، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ اظهار کرد: بله، در این خصوص رایزنی هایی از سوی برخی اعضا با بنده شده است.

وی در عین حال افزود: نظرنهایی در خصوص معرفی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز به زودی ( احتمالا در هفته جاری ) اعلام خواهد شد.

 روز گذشته حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان از برخی اعضای هیأت مؤسس جامعه روحانیت نظیر آیات موحدی کرمانی، مجتهد شبستری، امامی کاشانی و حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان گزینه هایی نام برد که برخی اعضای این تشکل در خصوص دبیرکلی این افراد در جامعه روحانیت مبارز رایزنی هایی داشته اند.

به گزارش میزان، دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز پیش از این بر عهده مرحوم آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس فقید مجلس خبرگان رهبری بود که پس از رحلت وی قرار است در جلسه آتی جامعه روحانیت مبارز، دبیرکل این تشکل روحانی مشخص شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *