پیش بینی جمع‌آوری 100 میلیارد تومان کمک مردمی در قالب طرح احسان حسینی

15:16 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۲۰۸
خبرگزاری میزان: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: پیش‌بینی می‌شود در قالب طرح احسان حسینی یک هزار میلیارد ریال برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد جمع‌آوری شود.

: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: پیش‌بینی می‌شود در قالب طرح احسان حسینی یک هزار میلیارد ریال برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد جمع‌آوری شود.

سعید ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره طرح احسان حسینی اظهار کرد: این طرح با همکاری کمیته امداد و هیات‌های مذهبی عملیاتی خواهد شد. این طرح در قالب اطعام، جمع آوری نذورات و اعطای سبد کالا به نیازمندان مورد حمایت این کمیته محقق می شود.

وی با اشاره به این مطلب که طرح احسان حسینی در تمامی استان‌های کشور اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در حقیقت بر اساس آن هیات مذهبی در مساجد و حسینیه‌ها علاوه بر اینکه عزاداران حسینی را اطعام می‌کنند، از فقرا و نیازمندان، دعوت به حضور در مراسم عزاداری خواهند کرد و سبد کالا از طریق نذورات مردمی به آن‌ها اعطا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با بیان این مطلب که طرح انفاق حسینی هم از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر به صورت فعال اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: سال گذشته در قالب طرح احسان حسینی700 میلیارد ریال به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کمک شد و در سال جاری نیز پیش‌‌بینی می‌‌شود این کمک‌ها به یک هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *