ارائه گزارش حجت الاسلام محسنی اژیه از پرونده اسیدپاشی/ دستگیری مجرم به زودی

15:12 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۲۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان: جلسه مسئولان عالی قضایی امروز به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه تشکیل شد و معاون اول قوه قضائیه گزارشی از پرونده اسیدپاشی اصفهان ارائه کرد.

: جلسه مسئولان عالی قضایی امروز به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه تشکیل شد.

به گزارش به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، در این جلسه ادامه بحث و بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه «کیفیت اجرای مجازات تکمیلی» موضوع تبصره 3 ماده 23 قانون مجازات اسلامی مصوب 1/2/1392 در دستور کار قرار گرفت و به پایان رسید.


در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژیه، معاون اول قوه قضاییه که هفته گذشته با حکم آیت الله آملی لاریجانی مأمور رسیدگی به پرونده اسیدپاشی‌های اخیر در شهر اصفهان شده بود، گزارشی از سفر به این شهر و اقدامات انجام شده ارائه کرد.


حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ابتدای گزارش خود با یادآوری سابقه تاریخی شکل‌گیری این اقدام مجرمانه در کشور گفت: نخستین اقدام به اسیدپاشی در کشور در سال 1334 رخ داده و نخستین قانون برای مقابله با این اقدام در سال 1337 به تصویب رسیده است.


معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: همه دستگاه‌ها مجدانه به دنبال شناسایی مجرم یا مجرمین هستند و زحمات زیادی را متحمل شده‌اند و از افراد زیادی نیز تحقیق و افرادی را به عنوان مظنون دستگیر کرده‌اند اما تاکنون عامل اصلی شناسایی و دستگیر نشده است ولی دستگاه‌های ذیربط امیدوارند با تشدید اقدامات در آینده نزدیک مجرم را دستگیر کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *