نجفی همچنان سرپرست وزارت علوم خواهد بود/ دولت تا 5 آذر برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم فرصت دارد

14:55 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۲۰۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس‌جمهور گفت: محمدعلی نجفی تا معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم از سوی دولت همچنان سرپرستی این وزارتخانه را برعهده دارد.

: معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس‌جمهور گفت: محمدعلی نجفی تا معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم از سوی دولت سرپرستی این وزارتخانه را برعهده دارد.

محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان درباره آخرین وضعیت وزارت علوم با توجه به عدم تایید صلاحیت محمودنیلی احمدآبادی در مجلس، اظهار کرد: از نظر قانونی دولت تا 5 آذرماه فرصت دارد تا گزینه جدید وزارت علوم را معرفی کند.

وی افزود: تا زمانی که گزینه جدید وزارت علوم از سوی دولت یازدهم معرفی نشود، محمدعلی نجفی به عنوان سرپرست به کار خود در این وزارتخانه ادامه خواهد داد.

خباز با اشاره به اینکه دولت تابع نظر نمایندگان درباره تایید صلاحیت وزیر پیشنهادی است تصریح کرد: به طور حتم قوه مجریه تا پایان روز  5 آذرماه گزینه جدید خود را برای حضور در وزارت علوم معرفی خواهد کرد.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس‌جمهور درباره جلسه امروز مجلس برای بررسی صلاحیت نیلی احمدآبادی گفت: باید منتظر اعلام‌نظر دولت در این باره بود، لذا در حال حاضر بنده نمی‌خواهم نسبت به این موضوع صحبتی داشته باشم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *