رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عکس و فیلم های واتس اپ را مخفی کنید + آموزش

15:30 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۹۹۷
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
با آموزش زیر می توانید از ورود عکس ‌های ذخیره شده توسط واتس اپ در گالری جلوگیری به عمل آورید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، برای افرادی که تلفن همراهشان هراز گاهی در اختیار دوستانشان قرار می‌گیرد، این مهم است که عکس‌های شخصی شان از دسترس خارج باشد.

از آنجایی که عکس‌های اپلیکیشن ارتباطی واتس اپ درون گالری گوشی ذخیره می‌شود، تنها راه برای عدم نمایش این عکس‌ها، مخفی کردن آنها از گالری است که البته بازهم قابل نمایش هستند.

حال می خواهیم در این گزارش راهی را در اختیار شما قرار دهیم که به وسیله آن می توانید از ورود عکس ‌های ذخیره شده توسط واتس اپ در گالری جلوگیری کنید و تنها از طریق فایل منیجر به آنها دست یابید. برای این ترفند ما از برنامه مدیریت فایل ES File Explorer بر روی یک دستگاه اندرویدی استفاده نموده ایم.

مرحله اول:

ابتدا وارد برنامه مدیریت فایل ES File Explorer شوید. سپس باید به یکی از پوشه های موجود در برنامه واتس اپ دسترسی پیدا نمایید.نام این پوشه Media است و معمولاً در مسیر زیر می‌تواند باشد.

Home -> sdcard -> WhatsApp -> Media

عکس و فیلم های واتس اپ را مخفی کنید + آموزش


مرحله دوم :

در پوشه Media یک پوشه با نام Whatsapp Images وجود دارد. شما باید نام این پوشه را تغییر دهید و در ابتدای آن با هر نامی که خواستید یک نقطه اضافه کنید. به عنوان مثال یک نقطه به ابتدای آن همانند .Whatsapp Imges اضافه کنید. ( از آنجایی که سیستم عامل لینوکس بر مبنای کرنل های لینوکس می باشد، هر فولدری که به با نقطه آغاز شود، هیدن خواهد بود)



عکس و فیلم های واتس اپ را مخفی کنید + آموزش


کار تمام است و اگر به گالری خود سر بزنید دیگر خبری از عکس ها و فیلم‌های موجود در برنامه واتس اپ شما نخواهد بود و تنها از طریق ورود به وسیله مدیریت فایل است که قابل تماشا خواهد بود.

نکته: واتس اپ به صور اتوماتیک عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی برای شما را دانلود می‌کند. شما می‌توانید با رفتن به برنامه واتس اپ و سپس ورود به بخش تنظیمات، وارد بخش Chat Settings شده و گزینه Media auto download را غیرفعال کرده تا دیگر این برنامه اقدام به دانلود و مصرف حجم ترافیک شما نکند.


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *