رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهره‌مندی 11 هزار دانش آموز مناطق محروم از بسته حمایتی آموزشی

14:53 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۱۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به بسته حمایتی از مدارس غیردولتی گفت: این طرح در شهر تهران سبب شده است، 11 هزار دانش آموز مناطق محروم از این طرح بهره‌مند شوند.

: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به بسته حمایتی از مدارس غیردولتی گفت: این طرح در شهر تهران سبب شده است، 11 هزار دانش آموز مناطق محروم از این طرح بهره‌مند شوند.

به گزارش ، اسفندیار چهاربند در حاشیه گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان های کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهارکرد: این طرح زمینه مشارکت بخش غیردولتی در مناطق محروم در اجرای راهکار 7-20 سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: رویکرد بسته حمایتی ارتقای سیاست راهبردی کیفیت بخشی در حوزه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان این که بسته حمایتی از مدارس غیردولتی در شهر تهران در 24 مدرسه جنوبی شهر به اجرا در آمده است، تصریح کرد: حدود به 11 هزار دانش آموز در مناطق محروم از این طرح بهره مند شده‌اند که علاوه بر ارتقای سیاست کیفیت بخشی تا حدودی کمبود نیروی انسانی این مناطق را جبران کرد.

چهاربند درخصوص سامان دهی و بهسازی نیروی انسانی، خاطر نشان کرد: شفاف سازی به کارگیری منابع انسانی، تسریع در جمع آوری آمار کلاسی مدرسه، تسهیل و تسریع در امر نظارت و مصرف بهینه منابع مالی از مزایای این طرح محسوب می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح حدود 19 هزار ساعت حق التدریس در شهر تهران کاهش یافته در شرایطی که تعداد کلاس ها ثابت مانده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *