رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محکومیت متخلفان پرونده های قضایی درشعب تعزیرات حکومتی کرمانشاه

14:27 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۱۹۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت متخلفان پرونده های قضایی به پرداخت 19 میلیارد ریال که در شعب مختلف تعزیرات حکومتی برای آن ها پرونده تشکیل شده بود، خبر داد.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت متخلفان پرونده های قضایی به پرداخت 19 میلیارد ریال که در شعب مختلف تعزیرات حکومتی برای آن ها پرونده تشکیل شده بود، خبر داد.
به گزارش ایرج عزیزی اظهار داشت: شعب تعزیرات حکومتی با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه ها همچنان با جدیت به وسیله گشت های سیار در حال نظارت و بازرسی است و با افراد متخلف برابر قانون برخورد می کند.
وی ادامه داد: در مهر ماه سال جاری 777 پرونده به شعب ثابت و سیار تعزیرات حکومتی ارجاع شد تا به همراه 365 پرونده ای که از شهریور ماه باقی مانده بود، رسیدگی شود.
عزیزی افزود: همکاران ما در شعب مختلف طی مهر ماه توانستند به 841 پرونده رسیدگی و آن ها را مختومه کنند و301 پرونده نیز کماکان در دست بررسی و رسیدگی قرار دارد.
وی، بیشترین پرونده های ورودی به شعب تعزیرات حکومتی برای رسیدگی را مربوط به کالا و خدمات عنوان کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه، همچنین با اشاره به آمار پرونده های مربوط به قاچاق کالا وعرض در نیمه ماه اول سال، اظهار داشت: در این مدت 357 پرونده در شعب مختلف این اداره کل تشکیل شد که 311 پرونده مورد بررسی قرار گرفت.
عزیزی بیان کرد : بررسی این تعداد پرونده منجر به جریمه 51 میلیارد ریالی محکومین شد که نسبت به نیمه اول سال گذشته 60 درصد افزایش پرونده و50 درصد نیز افزایش وصول داشته ایم.
وی در پایان از پرونده یک واحد صنفی عرضه ایزو گام خبر داد و گفت: پرونده ای در راستای تقلب یک واحد صنفی ایزوگام تشکیل و متهم پرونده به پرداخت مبلغ بیش از 1 میلیارد 360 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم گردید


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *