مشکلات خانوادگی و خیانت همسر بیشترین علت مراجعه به مراکز مشاوره

13:13 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۱۷۵
خبرگزاری میزان: مشاور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گفت: مشکلات خانوادگی و خیانت همسر بیشترین علت مراجعه به مراکز مشاوره نیروی انتظامی است و زنان بالاترین آمار مراجعه را در مقایسه با مردان به خود اختصاص می دهند.

: مشاور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گفت: مشکلات خانوادگی و خیانت همسر بیشترین علت مراجعه به مراکز مشاوره نیروی انتظامی است و زنان بالاترین آمار مراجعه را در مقایسه با مردان به خود اختصاص می دهند.

زینب قانع در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره بیشترین مشکلات خانوادگی که موجب مراجعه به مراکز مشاوره معاون اجتماعی نیروی انتظامی اظهار کرد: بیشترین مراجعه کنندگان به دلیل داشتن مشکلات زناشویی به این مراکز مراجعه می کنند.

وی با اذعان به این مطلب که تعداد مراجعان به مراکز مشاوره نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: بیشترین مراجعه کنندگان زنانی هستند که همسرشان به آنها خیانت کرده است.

مشاور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بیشترین ازدواج صورت گرفته در منطقه 19 را به شیوه سنتی اعلام و تصریح کرد: در این منطقه ازدواج افراد بیشتر به نحوه سنتی و در رده سنی پایین شکل می‌گیرد.

قانع با ابراز نگرانی نسبت از ازدواج‌های اینترنتی که بیشتر در فضای شبکه های اجتماعی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در ازدواج‌های بدون در نظر گرفتن معیار های لازم و ازدواج هایی که سریع و بدون فکر رخ می‌دهد، آمار بروز مشکل و اختلافات زندگی زناشویی بیش از سایر خانواده هاست. به عبارتی این ازدواج ها پس از گذشت زمان کوتاهی دردسرساز می‌شود.

مشاوره معاونت اجتماعی انتظامی در خاتمه هزینه دریافت مشاوره در این مراکز را  سه هزار  ریال اعلام کرد و افزود:  البته هزینه مشاوره در این مراکز رایگان است و این مبلغ هزینه تعرفه برگه‌های مشاوره است و مشاوره کنندگان ساعت‌ها پای درد و دل مراجعه کنندگان می نشیند و رهنمودهای لازم را ابلاغ می‌کنند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *