80 هزار پرونده در نوبت اجرای احکام

14:11 - 30 تير 1393
کد خبر: ۱۳۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری مازندران گفت: بیش از 80 هزار فقره پرونده در اجرای احکام دادگستری ها وجود دارد که این آمار در شان دستگاه قضایی استان نیست.

: رییس کل دادگستری مازندران گفت: از ابتدای سال 93 تاکنون بیش از نیمی از پرونده های مسن( قبل از سال های 90،91،92) مختومه شده است.

به گزارش ، حجت الاسلام محمد علی تقوی فرد افزود: در اولین بازدید و دیدار از حوزه های قضایی استان بر رسیدگی خارج از نوبت و فوق العاده پرونده های مسن(قبل از سالهای 90،91،92) تاکید شد که با پیگیری های صورت گرفته در بخش معاونت مربوطه به نتیجه مطلوبی رسیدیم و تقریبا دو سوم پرونده های مسن مختومه شد و آمار و ارقام مربوطه نیز موجود است.

وی یکی از برنامه های مهم دستگاه قضایی استان را ساماندهی اجرای احکام دانست و خاطرنشان کرد: بیش از 80 هزار فقره پرونده در اجرای احکام دادگستریها وجود دارد که این آمار در شان دستگاه قضایی استان نیست.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: ضروری است ضمن شناسایی مشکلات موجود با برنامه ریزی و نظارت دقیق در این بخش، شاهد تحولی جدی و موثردر اجرا شدن احکام صادره قطعی و کاهش پرونده ها در این بخش، دربازه زمانی مشخص باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *