واتس آپ با مرورگر جدید مایکروسافت سازگار شد

5:00 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۶۰۲
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
واتس آپ از معرفی رابط کاربری تحت وب جدیدی برای سرویس پیام رسان خود خبر داد که از مرورگر تازه وارد Edge مایکروسافت پشتیبانی می کند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، تا یک سال قبل واتس اپ تنها از مرورگر کروم و سیستم عامل همراه آندروید پشتیبانی می کرد. اما از آن زمان تاکنون واتس آپ از طیف گسترده تری از نرم افزارها و مرورگرها پشتیبانی می کند که از جمله آنها می توان به iOS اپل اشاره کرد.

مرورگر Edge مایکروسافت از زمان عرضه ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار گرفته و پشتیبانی واتس اپ از آن با توجه به سهم اندک مرورگر یاد شده از بازار عجیب به نظر می رسد. این تحول نشان دهنده تغییر سیاست واتس آپ تلقی می شود که تا قبل از این بیشتر از مرورگرهای محبوب و پرطرفدار مانند کروم پشتیبانی می کرد.

بررسی های NetMarketShare  نشان می دهد مرورگر قدیمی Internet Explorer کماکان محبوب ترین مرورگر در دنیای رایانه های شخصی است. هر چند برخی بررسی های دیگر مانند بررسی های StatCounter این مرورگر را دومین مرورگر محبوب دنیا نشان می دهد. در این میان مرورگر Edge هنوز نتوانسته سهم قابل توجهی را در بازار جهانی مرورگرها از آن خود کند.


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *