مجلس پشتیبان قوه قضاییه برای صدور حکم قاطع درباره آقازاده معروف

12:13 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۱۵۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وزارتخانه ای که وظیفه مبارزه با فساد دارد، مدافع فساد شده است. 110 نماینده مجلس درخواست کرده اند که دادگاه این آقازاده علنی شود و کیفر خواست علنی پخش شود تا این فشارها خنثی شود ما این موضوع را رصد می کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، حمید رسایی ظهر امروز(چهارشنبه) در صحن علنی مجلس طی تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهور کشورمان اظهار کرد: آقای رییس جمهور شما می گویید استیضاح آقای فرجی دانا به خاطر فشار بورسیه ها بوده است و بعد 36 مورد از 3700 مورد باطل اعلام شود و با آبروی این 3000 نفر به بازی گرفته می شود.

وی افزود: آقای رییس جمهور شما برخلاف ادعای خود در مجلس اعلام نمی کنید که کدام نماینده موافق استیضاح فرجی دانا در پشت بورسیه ها بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی مشاور شما یک شب قبل به مجلس می نگارد اگر مجلس به این وزیر پیشنهادی رای ندهد و بعد شما امروز در مجلس می گویید که اساس شما در برخورد با مجلس اخلاق و ادب و تعامل است اما من به شما می گویم که این تعامل سازنده نیست این تعامل زننده است.

رسایی خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه اظهار کرد: حضرت آیت الله بنده از مواضع قاطعانه شما در برخورد با شیطنت های داخلی و خارجی تشکر می کنم امروز دستگاه قضا در حال برگزاری یکی از مهمترین دادگاههای جمهوری اسلامی است دادستان کل کشور و معاون اول این قوه چندین بار اعلام کردند که دستگاه قضا در خصوص این پرونده در حال فشار است.

وی افزود: ظاهرا فشار به دستگاه قضایی توسط برخی چهره های خاص از برخی دستگاههای دولتی نیز آغاز شده تا کیفرخواست مستدل و قطعی قوه قضا را زیر سوال ببرد و خنثی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه وزارتخانه ای که وظیفه مبارزه با فساد دارد مدافع فساد شده است 110 نماینده مجلس درخواست کرده اند که دادگاه این آقازاده علنی شود و کیفر خواست علنی پخش شود تا این فشارها خنثی شود ما این موضوع را رصد می کنیم.

رسایی افزود: انشاالله که دستگاه قضا همچون گذشته که بارها توسط آیت الله آملی لاریجانی اعلام شده تحت تاثیر این فشارها قرار نمی گیرد و همانطور که برای امیر منصور آریا حکمی صادر و اعتماد مردم به این دستگاه افزون شد همچنان این روند ادامه داشته باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *