با عینک سیاسی به وزیر پیشنهادی نگاه نکنید

11:15 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۱۴۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر با عینک سیاسی به وزارتخانه علوم نگاه کنیم هیچ وزیری نمی تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.

: نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر با عینک سیاسی به وزارتخانه علوم نگاه کنیم هیچ وزیری نمی تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، محمد قسیم عثمانی در موافقت با نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی علوم سخن گفت و اظهار کرد: چرا صحبت از هر وزیری که می شود ما بحث فتنه را پیش می کشیم این یک بحث انحرافی است اگر آقای نیلی خودشان را از جریان فتنه مبرا نمی دانستند بی تردید آقای روحانی ایشان را به مجلس معرفی نمی کرد از آقای نیلی می خواهم به صورت علنی در اینباره اظهار نظر کند.

وی به سخنان عزیز اکبریان درباره نداشتن برنامه برای اداره وزارت علوم اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد برخی از برنامه های آقای نیلی به برخی نمایندگان نرسیده چرا که ایشان دقیق ترین و جامع ترین برنامه های ممکن را ارائه داده اند و هرکسی بتواند چنین برنامه هایی را اجرا کند تحولی در دانشگاهها ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان که گفته بود در زیر مجموعه نیلی یک خانم با آقایی دست داده است گفت: در زیر مجموعه تمامی مدیران تخلف صورت می گیرد و اگر بخواهیم به چنین بهانه ای مدیری را عزل کنیم دیگر هیچ مسئولی در کشور باقی نمی ماند.
او ادامه داد: می گویند مراسم اختلاطی برگزار کرده اند مگر شما در ایران زندگی نمی کنید در همه ایران مراسم دانشجویان جدید الورود و مراسم فارغ التحصیلی مختلط است.

وی به لزوم حمایت از دولت تاکید کرد و گفت: دولت چیزی را به ارث برده که هر کسی جز این دولت نمی توانست در برابر آن دوام بیاورد و برای حمایت از دولت نباید نگاه سیاسی و مقابله ای داشت.

او همچنین به بخش دیگری از سخنان اکبریان اشاره کرد و گفت: اگر شما پاسدارهای گذشته را قبول نداربد چه کسی در کشور می ماند که آن را قبول نداشته باشد که عثمانی از نیلی خواست که وزارتخانه را از نیروهای سیاسی پاک کند و بیشتر از نیروهای علمی بهره ببرد سپس به نامه ای که با امضای نیلی برای مقام معظم رهبری نوشته شده اشاره کرد و گفت: چرا متن این نامه را نمی خوانید در این نامه به رخدادهای خشن، حمله شبانه به خوابگاهها، لشکرکشی نیروهای شبانه به دانشگاهها اشاره شده است مگر جز این اتفاق افتاد همین ها منشا جریانات فتنه بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *