فروش یک میلیارد و 535 میلیون تومان کتاب در هرمزگان

10:44 - 17 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۲۸۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان یک میلیارد و 535 میلیون تومان کتاب به فروش رسید .

به گزارش گروه فرهنگی ، علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان  با اعلام این خبر گفت : سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب 10 الی 16 بهمن ماه در بندرعباس با حضور 650 ناشر در قالب 450 غرفه برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد .

وی اضافه کرد : علاوه بر بخش کتاب که برای اولین بار 14 ناشر خارجی نیز از کشورهای مختلف در آن حضور داشتند ، برای دومین سال پیاپی نیز رسانه های دیجیتال که 60 غرفه را شامل می شد بر غنا و کیفیت نمایشگاه افزوده بود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعداد مراجعه کنندگان از نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت : بر اساس سرشماری انجام گرفته در مدت 7 روز نمایشگاه ، 331 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند که از رشد و افزایش خوبی نسبت به سال های قبل برخوردار بوده است .

درویش نژاد به دلایل استقبال مردم از نمایشگاه امسال اشاره کرد و بیان داشت : اطلاع رسانی مناسب ، پخش زنده نمایشگاه از تلویزیون ، حضور دائم رادیو در نمایشگاه ، برنامه های جنبی فرهنگی و هنری متعدد حضور انجمن های مختلف ، تخفیف مناسب ، حضور ناشران مطرح داخلی ، شرکت ناشران خارجی و نمایشگاه رسانه های دیجیتال و … از مهمترین عوامل این استقبال می باشد.

وی در خصوص فروش کتاب درنمایشگاه امسال گفت : مبلغ یک میلیارد و 535 میلیون تومان مربوط به کل خرید از نمایشگاه شامل فروش یارانه ای و آزاد می شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به مدت 7 روزاز تاریخ 10 تا 16 بهمن ماه درمحل دایمی نمایشگاه های بین المللی هرمزگان در شهر بندرعباس برگزارشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *