ارتباط دادن فریضه امر به معروف به اسیدپاشی لکه ننگی بر دامن مطرح کنندگان آن است

9:24 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۰۹۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: ارتباط دادن فریضه امر به معروف با یک عمل مجرمانه، لکه ننگی بر دامن مطرح کنندگان این ادعای زشت است و بی تردید مسوولیت شرعی و قانونی سنگینی در پی دارد.

: رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: ارتباط دادن فریضه امر به معروف با یک عمل مجرمانه، لکه ننگی بر دامن مطرح کنندگان این ادعای زشت است و بی تردید مسوولیت شرعی و قانونی سنگینی در پی دارد.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان،با اشاره به عملکرد سریع قوه قضاییه در رابطه با حوادث اخیر اسید پاشی در استان اصفهان اظهار کرد: به محض وقوع این حادثه غیرانسانی و خشن، حضرت آیت الله املی لاریجانی ریاست قوه قضاییه دستوری قاطع برای رسیدگی به پرونده، شناسایی و اشد مجازات عاملان و مسببان این حادثه صادر کردند و به صورت مستمر موضوع را پیگیری کردند.همچنین به معاون اول قوه قضاییه ماموریت دادند تا سریعا به موضوع رسیدگی شود؛اما متاسفانه برخی از مخالفان نظام اسلامی از این حادثه برای تسویه حساب سیاسی با قوه قضاییه سواستفاده کردند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی برای برخورد با هر گونه عمل مجرمانه بدون توجه به جنجال های سیاسی قاطعانه برخورد می کند و این از افتخارات دستگاه قضایی است.

محمدرضا دشتی اردکانی با اشاره به مسیر درست دستگاه قضایی کشور تحت مدیریت انقلابی حضرت آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی از مسیر روشن و درستی که پیش روی دستگاه قضایی قرارگرفته است احساس یاس و شکست می کنند و به هر بهانه ای قصد تخریب نظام اسلامی را دارند، اما به فضل الهی همانند تمام دوران پس از انقلاب اسلامی، خوابهای شوم آنها تعبیر نخواهد شد.
رییس کانون سردفتران و دفتریاران ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات دین است و ارتباط دادن این فریضه بزرگ الهی با یک عمل مجرمانه، لکه ننگی بر دامن مطرح کنندگان این ادعای زشت است و بی تردید مسوولیت شرعی و قانونی سنگینی در پی دارد.

محمدرضا دشتی اردکانی تاکید کرد: دستگاه قضایی کشور اقتداری کم نظیر دارد و مردم عزیز ما به زودی شاهد محاکمه و اشد مجازات عاملان این حادثه خواهند بود و آن روز است که مخالفان نظام اسلامی مانند همیشه به دلیل اظهارات خود، پیش روی مردم خوار و ذلیل خواهند شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *