نادیده گرفتن قوانین کار برای کارگران عرب در فلسطین اشغالی

8:53 - 07 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۰۸۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رژیم صهیونیستی که همواره در سکوت مجامع بین المللی و جامعه جهانی به رویکردهای های غیر انسانی علیه ملت فلسطین ادامه می دهد، کارگران عرب در فلسطین اشغالی را تحت فشارها قرار می دهد.

: رژیم صهیونیستی که همواره در سکوت مجامع بین المللی و جامعه جهانی به رویکردهای های غیر انسانی علیه ملت فلسطین ادامه می دهد، کارگران عرب در فلسطین اشغالی را تحت فشارها قرار می دهد.
به گزارش به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، از جمله رفتارهای غیر انسانی صهیونیست ها علیه کارگران عربی نادیده گرفتن قانون کار است.
بنابر این گزارش، درآمد ماهیانه بیش از نیمی از کارگران روزمزد فلسطینی و عربی در فلسطین اشغالی در سال 2012 به کمتر از 6 هزار شیکل می رسید.
بر اساس بررسی انجام شده توسط سازمان تامین اجتماعی رژیم صهیونیستی، این میزان در حقیقت 60 درصد میانگین درآمدها را تشکیل می دهد.
"مارک روزنبرگ" پژوهشگر اروپایی که این بررسی و مطالعه را انجام داده اطلاعات فراوان و سودمندی را در مورد درآمدها و دستمزد و جایگاه افراد در بازارهای کار در سال 2012 ارائه می کند.
در این بررسی آمده است که میانگین درآمدها و دستمزدها در شهرهای فلسطینی 32 درصد کمتر از میانگین دستمزدها و حقوق در شهرهای یهودی است.
بنابر این گزارش، درآمد کارگران روزمزد عربی در سال 2012 به 5493 شیکل می رسید.
پایین ترین حقوق و دستمزد را به ترتیب کارگران فلسطینی ساکن شهرهای قدس و اشدود دریافت می کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *