سازمان مدیریت با اصلاح و به روز شدن باید احیا شود/ تعویض در حد تعویض نام و تابلو نباشد

23:24 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۰۷۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: دبیر سابق شورای اقتصاد با اشاره به اینکه نباید احیای سازمان مدیریت تنها به نام و تابلو باشد، تاکید کرد: احیای این سازمان باید با اصلاح کامل و به روز شدن سیستم آن همراه باشد.

: دبیر سابق شورای اقتصاد با اشاره به اینکه نباید احیای سازمان مدیریت تنها به نام و تابلو باشد، تاکید کرد: احیای این سازمان باید با اصلاح کامل و به روز شدن سیستم آن همراه باشد.

بیژن رحیمی دانش در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان در خصوص احیای سازمان مدیریت، افزود: اگر مسئولان قصد احیای سازمان مدیریت را دارند که اکنون ادعای احیای آن از سوی مسئولان نیز مطرح شده است، اصلاح و به روز شدن این سازمان باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

این کارشناس بودجه افزود: احیای چنین سازمان نباید فقط در حد تعویض نام و تابلو باشد چرا که انحلال این سازمان به دلیل برخی ضعف و مشکلات بوده است.

وی ادامه داد: بنابراین اگر قصد بر احیای آن است باید اصلاح کلی و رفع مشکلات و ضعف های گذشته به صورت جدی از سوی متولیان امر دنبال شود.

مدیر کل حقوقی اسبق سازمان مدیریت افزود: با وجود گذشت چند دهه هنوز شاهد همان قوانین و سیاست های قدیمی هستیم، در صورتی که سیاست و اهداف این سازمان نیازمند اصلاح و بازنگری است اما تا کنون به آن توجه جدی صورت نگرفته است.

رحیمی دانش افزود: البته در این زمینه تلاش هایی نیز صورت گرفته است که مجلس با آن موافقت نکرده است ولی برای رسیدن به اهداف در گرو تغییر و تحول در برخی از رویکردها است که برخی آنها سنتی و قدیمی شده اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *