تجمع 20 هزار نفر از اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در مقابل لانه جاسوسی

14:27 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۰۲۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، از آمادگی تشکل دانش‌آموزی برای دفاع از دین اسلام در مقابل لانه جاسوسی در 13 آبان خبر داد و گفت: در این روز که مصادف با عاشورای حسینی است 20هزار نفر از اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در مقابل لانه جاسوسی تجمع خواهند کرد.

: مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، از آمادگی تشکل دانش‌آموزی برای دفاع از دین اسلام در مقابل لانه جاسوسی در 13 آبان خبر داد و گفت: در این روز که مصادف با عاشورای حسینی است 20هزار نفر از اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در مقابل لانه جاسوسی تجمع خواهند کرد.

مهدی علی‌اکبرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، در رابطه با روز مبارزه با استکبار جهانی که مصادف با روز دانش‌آموز است، اظهار کرد:  روز 13 آبان تشکل دانش‌آموزی در مقابل لانه جاسوسی تجمع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این تجمع یک برنامه ملی، مذهبی و دینی است، اذعان کرد: امسال درروز عاشورا این برنامه اجرا خواهد شد. 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و تبعید امام راحل (ره)  به ترکیه به خاطر اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی است.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش،در باره ویژه برنامه های این مراسم نیزگفت: صبح روز 13 آبان که مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و عاشورای حسینی است و براین اساس بیش از 20 هزار دانش آموز به همراه والدین خود یاد واقعه 13 آبان خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را زنده کرده و انزجار خود از استکبار جهانی و دست نشانده های آنها اعلام کنند.

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *