برخی در وزارت نیرو مسئله آفرین هستند/ مردم می‌خواهند که واقعیت‌ها را بگوییم

14:10 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۰۱۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: انتظار نمایندگان مردم در خانه ملت این است که واقعیت ها به مردم گفته شود، ‌برخی ها در وزارت نیرو مسئله آفرین هستند، چرا آنها را برکنار نمی کنید؟

: نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: انتظار نمایندگان مردم در خانه ملت این است که واقعیت ها به مردم گفته شود، ‌برخی ها در وزارت نیرو مسئله آفرین هستند، چرا آنها را برکنار نمی کنید؟

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، سید سعید زمانیان دهکردی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس طی تذکر شفاهی، اظهار کرد: مسئولان کشور و سازمان بازنشستگی باید به وضعیت معیشتی بازنشستگان رسیدگی کنند.

وی افزود: آیا بازنشستگان با درآمد پایین می‌توانند امرار معاش کنند؟ امروز بازنشستگان از بیکاری فرزندان و درآمد کم رنج می‌برند، چرا فکری به حال بازنشستگان نمی‌شود، آیا بازنشستگان با ماهیانه 700 الی 800 هزار تومان حقوق می‌توانند زندگی کنند؟

زمانیان خطاب به رئیس جمهور و هیأت دولت، تصریح کرد: آیا زمان آن فرا نرسیده که به وضعیت حقوق کارگران و بازنشتگان صنعت فولاد رسیدگی شود؟ این خانوارها برای هزینه های مختلف زندگی با مشکل جدی روبرو هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: به وزیر نیرو،‌شورای عالی آب ،‌سازمان محیط زیست بارها اعلام کرده ایم که با احداث سد و انتقال آب شرب مخالف نیستیم بلکه با سوء‌مدیریت کارهای غیر قانونی و لابی گری مخالف هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم خاطرنشان کرد: انتظار نمایندگان مردم در خانه ملت این است که واقعیت ها به مردم گفته شود، ‌برخی ها در وزارت نیرو مسئله آفرین هستند چرا آنها را برکنار نمی کنید، با حفر تونل و تغییر بستر روخانه مخالفیم و نکته دیگر اینکه آیا وزارت صنعت از وظایف ذاتی خود با خبر است؟ این وزارتخانه باید به مسائل تولید،‌گرانی لجام گسیخته کشاورزان، دامداران و بیکاران توجه کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *