رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دولت تکلیف معوقات ناشی از تورم بر کارگران را مشخص کند

14:06 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۰۱۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس گفت: دولت باید هرچه سریعتر تکلیف معوقات ناشی از تورم که بر کارگران تحمیل شده است را مشخص کند.

: نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس گفت: دولت باید هرچه سریعتر تکلیف معوقات ناشی از تورم که بر کارگران تحمیل شده است را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، علیرضا محجوب امروز طی تذکر شفاهی بیان کرد: به 29 آبان سالروز تصویب قانون کار نزدیک می شویم و شایسته است حقوق کارگران در قانون کار به ویژه ماده 27 این قانون عملی شود. امروز باید خواستار اجرای درست این قانون باشیم.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه شغل کارگران از جمله مشاغل سخت و زیان آور است اظهار کرد: مسئله دستمزد باید موضوع مهم کارگران در سال آینده باشد.

محجوب همچنین به مشکلات روستاهای حوزه انتخابی خود اشاره کرد و گفت: بیشتر روستاهای اطراف تهران با مشکلات اجتماعی، آب و مدرسه روبرو هستند که بیشتر آنها ناشی از جدا نشدن حریم شهرداری ها از بهیاری ها است.

وی به عنوان نمونه به روستای الیمون اشاره کرد و گفت: این روستا در واقع قلعه ای با 40 خانوار جمعیت است که مساحت آن از یک خانه در شمال شهر تهران کمتر است و با تضییعات زیادی روبرو است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *