نظر مجلس به وزیر پیشنهادی علوم مثبت نیست/ توان مدیریتی نیلی زیر سئوال است

14:01 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۰۰۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بعید می دانم چراغ سبز مجلس برای وزیر پیشنهادی علوم روشن شود، افزود: بعید می دانم آقا نیلی احمدآبادی بتواند دفاع قانع کننده ای از برنامه های خود در مجلس داشته باشد.

: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بعید می دانم چراغ سبز مجلس برای وزیر پیشنهادی علوم روشن شود، افزود: بعید می دانم آقا نیلی احمدآبادی بتواند دفاع قانع کننده ای  از برنامه های خود در مجلس داشته باشد.

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگارسیاسی میزان، درباره اینکه وزیر پیشنهادی علوم توانایی اخذ رای اعتماد مجلس را ادد یا خیر؟ اظهار کرد: گزینه معرفی شده توسط آقای رئیس جمهور توانایی قانع کردن مجلس را تا این لحظه نداشته است.

وی افزود: آقای نیلی احمدی آبادی از منظر  مدیریتی  تعامل مناسبی با مجلس شورای اسلامی نداشته است و نتوانسته نظر ثبت نمایندگان را به خود جلب کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر علوم جوانب مدیریتی برای تصدی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری را ندارد، تصریح کرد: به نظر می رسد ایشان در مدیریت انسانی نمی تواند بازده مناسبی داشته باشند.

بشیری یاد آورشد: باید فردی سکان وزارت علوم را بر عهده بگیرد که از حیث وجهه علمی و مدیریتی زبانزد باشد، ولی متاسفانه به نظر می رسد آقای نیلی احمدآبادی در عرصه مدیریتی توان کافی برای اجرایی کردن اهداف‌شان ندارند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *