رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایجاد شعب اختصاصی قضایی برای پرونده های امر به معروف ضروری است

13:21 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۰۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس بر ضرورت ایجاد شعب اختصاصی در دستگاه قضایی برای تسریع روند رسیدگی به پرونده های مربوط به جرائم امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

 عضو کمیسیون و حقوقی مجلس بر ضرورت ایجاد شعب اختصاصی در دستگاه قضایی برای تسریع روند رسیدگی به پرونده های مربوط به جرائم امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

  موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان در خصوص تصویب طرحی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ایجاد شعب اختصاصی توسط قوه قضاییه برای پیگیری پرونده های امر به معرو ف و نهی از منکر اظهار کرد: هم اکنون شعب دادسراهای تخصصی در دستگاه قضایی به بررسی موضوع امر به معروف و نهی از منکر می پردازد ولی با توجه به نیاز کنونی جامعه ایجاد شعب اختصاصی که فقط به بررسی این پرونده ها بپردازد، ضروری است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اذعان کرد: ایجاد شعبی که به صورت اختصاصی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بپردازد می تواند موجب تسریع روند رسیدگی به پرونده های امر به معروف و نهی از منکر شود.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ایجاد شعب اختصاصی رسیدگی به پرونده های امر به معروف و نهی از منکر را از راهکاری موثر برای ممانعت از بروز مشکلات احتمالی برای آمران به معروف و ناهیان از منکر در حین انجام وظیفه دانست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *