نشست همگرایی اصولگریان با مدیران رسانه‌ها امروز برگزار می‌شود

12:53 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۹۹۴
خبرگزاری میزان: نخستین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه از سوی شورای همگرایی اصولگرایان با حضور حجت الاسلام سید رضا تقوی، عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز برگزار می‌شود.

: نخستین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه از سوی شورای همگرایی اصولگرایان با حضور حجت الاسلام سید رضا تقوی، عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان در خصوص برگزاری این نشست اظهار کرد: نشست مدیران رسانه‌های اصولگرا پیرامون موضوعات مربوط به همگرایی اصولگرایان امروز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نشست ساعت 3 امروز در دفتر جامعه روحانیت مبارز در تهران برگزار خواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: در این نشست قرار است درباره نحوه چگونگی تبادل اطلاعات و برقراری تعامل میان رسانه‌های اصولگرا و جریان همگرایی اصولگرایی بحث و بررسی شود.

تقوی تاکیدکرد: اینگونه نشست‌ها به منظور ایجاد وحدت در مجموعه اصولگرایی در همه ابعاد است.

به گزارش میزان، حجت‌الاسلام تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز به نمایندگی از این مجموعه برای ایجاد وحدت میان اصولگریان فعالیت‌های خود را در این مجموعه آغاز کرده به گونه‌ای که همایش بزرگ اصولگریان 19 مهرماه با حضور چهره‌های شاخصی همچون آیت‌الله موحدی کرمانی و آیت‌الله مصباح یزذی برگزار شد. در این نشست شخصیت‌های شاخص حزبی از تشکل‌های مختلف حضور داشتند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *