250 امدادگر همچنان در جست‌وجوی اجساد معلم و راننده خودرو در حادثه خرم آباد هستند

12:41 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۹۸۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تلاش 250 امداگر برای یافتن معلم و راننده مدرسه در استان خرم آباد خبر داد و گفت: هنوز تیم اعزام شده نتوانسته مفقودشدگان حادثه هفته گذشته سیل خرم آباد را پیدا کند، بنابراین جست و جوها ادامه دارد.

: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از  تلاش 250 امداگر برای یافتن معلم و راننده مدرسه در استان خرم آباد خبر داد و گفت: هنوز تیم اعزام شده نتوانسته مفقودشدگان حادثه هفته گذشته سیل خرم آباد را پیدا کند، بنابراین جست و جوها ادامه دارد.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اعلام این که جست و جوها برای یافتن یک معلم و راننده ای که در سیل دوشنبه گذشته لرستان مفقود شده بودند، ادامه دارد، اظهار کرد: عملیات جست و جو از 28 مهر آغاز شده است. طی روزهای گذشته جسد 2 دانش آموز و یک بزرگسال از مجموع پنج مفقود این حادثه پیدا شده است.

وی با با بیان این مطلب که هنوز معلم مجتمع آموزشی و راننده خودروی پراید پیدا نشده اند، اظهار کرد: سوم آبان نیز تیم تخصصی جست و جو در سیلاب شامل 8 نجاتگر از استان های کرمانشاه و همدان برای ادامه جست و جوها به لرستان اعزام شده اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تاکنون بیش از 19 تیم امدادی اعم از 225 امدادگر و نجاتگر همراه با مردم محلی در حال جست وجو برای یافتن 2 گمشده در سیلاب هستند و ارزیابی ها را از رودخانه کشکان تا پلدختر ادامه دادند.

درخشان با اشاره به اینکه پس از وقوع این حادثه که 7 روز از آن گذشته است، هنوز راننده پراید و معلم مفقود شده را پیدا نکردیم اذعان کرد: به علت شدت قدرت امواج و سرعت حرکت سیل احتمال می رود که اجساد مفقودان تا فواصل خیلی دور هم جابه جا شده باشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم اعزام شده 250 نفر هستند و تا به پایان نرساندن ماموریت و پیدا کردن مفقود شدگان بر اثر سیل باز نخواهند گشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *