رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مذاکره‌کنندگان حقوق ملت ایران را در شرایط تهاجم دیپلماتیک دشمن بگیرند

11:52 - 06 آبان 1393
کد خبر: ۱۲۹۶۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان :رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: اگر مذاکره کنندگان بتوانند حقوق قطعی ملت ایران را در برابر تهاجم دیپلماتیک دشمن بگیرند این خود نوعی پدافند غیرعامل است.

:رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: اگر مذاکره کنندگان بتوانند حقوق قطعی ملت ایران را در برابر تهاجم دیپلماتیک دشمن بگیرند این خود نوعی پدافند غیرعامل است.

به گزارش گروه سیاسی ، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در سومین همایش ملی پدافند غیرعامل افزود: ایجاد قرارگاه‌های پدافند سایبری، پدافند زیستی و پدافند پرتویی در کشور امر بسیار جدی است.

وی گفت: هدف از پدافند غیرعامل کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، تجهیزات حیاتی و استمرار خدمات زیربنایی و تداوم اداره کشور در زمان بحران ناشی از جنگ است و بالاترین مقام اجرایی هر دستگاه مسئولیت پدافند غیرعامل مجموعه خود را برعهده دارد.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: پدافند غیرعامل زیرمجموعه ساختار ستاد کل نیروهای مسلح است که با سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت راهبردی و آموزش همه دستگاه ها و نهادینه سازی اصول و الزامات کار صیانت و استحکام را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه همه در اجرای پدافند غیرعامل مسئولند و این مسئله یک موضوع مستمر است، گفت: بازدارندگی، آمادگی قدرت دفاعی، پدافند غیرعامل و ایجاد مصونیت همه در کنارهم قرار دارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سیاست های کلی نظام و سند چشم انداز 20 ساله افزود: مجموعه اقدامات غیرمسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در برابر تهدیدهای نظامی دشمن می شود همان پدافند غیرعامل است.

سرلشکر فیروزآبادی به سخنان مقام معظم رهبری و صدور فرمان همگانی پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل یک اصل و مصونیت است.

وی افزود: ایجاد بسترهای لازم برای اجرای همه جانبه پدافند غیرعامل و الزام آن در ذات برنامه ها و طرح های مختلف کشور از مهمترین امور در این مسیر است.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: پدافند غیرعامل در دستگاه ها و بخش های استانها باید تقویت شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود: اگر مذاکره کنندگان بتوانند حقوق قطعی ملت ایران را در برابر تهاجم دیپلماتیک دشمن بگیرند این خود نوعی پدافند غیرعامل است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *